• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

van excel naar internet explorer

• Onderwerp starter Onderwerp starter RST
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RST

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2009
Als ik een excel bestand opsla als webpagina en daarna open met internet explorer dan kan ik dit bestand alleen maar bekijken, ik kan niet meer in de cellen wat intypen of met formules werken, dit zou ik graag wel willen,
bestaat er dus een mogelijkheid om een excel bestand werkend en wel te weergeven in internet explorer?

ik wist dat ik hem inderdaad op kan slaan in excel als webpagina alleen hoe moet ik hem interactief maken ?

RST

"interactief maken" aanvinken...

Bijlagen

• im.jpg
    im.jpg
    15,3 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:
ja waar doe ik dat aanvinken heb overal zitten zoeken maar ik kan nergens vinden waar ik dit moet doen...

begin me inderdaad een beetje dom te voelen nu...

heb het plaatje gezien en als ik thuis ben dan ga ik wel even kijken of hij het doet op mijn pc, heb excel 2007 voor xp. en de pc waar ik nu zit heeft excel 2007 voor windows 7, misschin dat ik het daarom niet zie staan hier

kan dat?

Kun je een schermdump plaatsen van wat je ziet bij opslaanals->wepagina?

2 opties bij extra zie de fotos [/ATTACH]

Bijlagen

• algemen opties.jpg
    algemen opties.jpg
    24,9 KB · Weergaven: 73
  • webopties.jpg
    webopties.jpg
    38,1 KB · Weergaven: 80
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan