van excel naar outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

shivalli

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2011
Berichten
31
Beste Lezers,

Ik heb een lijst met afspraken/ taken in excel welke ik in de outlook agenda wil zetten. Heb hiervoor een vba-code op de site gevonden, welke ik wil aanpassen. Het gaat om onderstaande code:

Sub Afspraak_nieuw()

Dim c As Range
With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(1)
For Each c In Sheets("Agenda").Columns(1).SpecialCells(xlConstants)
If c.Row > 1 Then '1e rij niet bekijken
.Subject = c.Offset(, 1).Value 'werknemer
.Start = c.Offset(, 3).Value + c.Offset(, 2).Value 'uitvoerdatum
.Location = c.Offset(, 4).Value 'Lokatie
.body = c.Offset(, 5).Value & vbLf & c.Offset(, 5).Value 'klant en omschrijving
.Save
End If
Next
End With
End Sub

Het probleem is dat met deze code de laatste opdracht alleen in de agenda komt.
Wie kan mij helpen om deze script zodanig aan te passen dat alle afspraken in de agenda gepland kunnen worden. Ik hoop dat de bijgevoegde bijlage een beetje duidelijker maak wat ik bedoel.
Alvast dank!
Shivalli
 

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan