van home xp naar professional xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

plantopographique

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Ik kocht mij vandaag een pc met daarop voorgeïnstalleerd Windows XP Home Edition. Ik beschik echter over de Professional-versie met SP2. Aangezien op de nieuwe pc aardig wat software voorgeïnstalleerd zit, wens ik deze niet te verliezen. Kan ik de home-versie overschrijven door de prof-versie, en zo ja, hoe gebeurt dat dan ?

Zijn er dan echt onderdelen van Prof die je gebruikt? SP2 kan je zo erop zetten. Je kan volgens mijn bescheiden mening niet zomaar Prof over Home heen zetten.

Geplaatst door plantopographique
Ik kocht mij vandaag een pc met daarop voorgeïnstalleerd Windows XP Home Edition. Ik beschik echter over de Professional-versie met SP2. Aangezien op de nieuwe pc aardig wat software voorgeïnstalleerd zit, wens ik deze niet te verliezen. Kan ik de home-versie overschrijven door de prof-versie, en zo ja, hoe gebeurt dat dan ?

Formeel zul je een upgrade moeten doen.Als er van de voorgeinstalleerde deels cd-rommen zijn bijgeleverd dan lijkt me het niet zo moeilijk.Formatteren en XP Pro installeren.
Maar idd terecht de vraag welke voordelen bied XPPro jouw tov Home ?

Ja dat klopt,maar meer op specifieke functies die je als normale gebruiker bijna niet (uitzondering daar gelaten)
gebruikt

Re: Home naar professional

Geplaatst door plantopographique
Ik weet het niet. Ik dacht dat XP Professional meer mogelijkheden bood?

Zie antwoord van upsidasy. Ik zou het gewoon zo laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan