Van illegaal naar legaal

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik ben met een oude computer bezig nw. mb erin met nw processor en videokaart. Er staat kennelijk een illegale Win XP pro op en die mededeling krijg ik ook te zien met de vraag of ik wil legaliseren, nu of later. Eerst later aangeklikt en win startte gewoon op. Daarna weer opnieuw opgestart om een legale win-versie erop te zetten maar nu blijft de computer hangen op het windows aanvangsscherm met dat lopenede balkje eronder. In het BIOS staat alles goed. Heeft dit te maken met de illegale windows of kan het wat anders zijn?? Heb fixboot gedaan maar geen resultaat

heb je het al met een schone instalatie al geprobeerd ?

Kan ik niet want dan raaktie de bestanden kwijt, ik weet niet wat erop staat maar leuk zal hij het niet vinden.

Kan ik niet want dan raaktie de bestanden kwijt, ik weet niet wat erop staat maar leuk zal hij het niet vinden.

om een omelet te gaan bakken moet je een paar eieren breken:p

start hij wel in veilige modus?

Daarna weer opnieuw opgestart om een legale win-versie erop te zetten
Hoe wil je dat doen zonder een installatie?
Trouwens, door een nieuwe processor en videokaart is de oorspronkelijke Windows Product Activation niet meer geldig, ook al was de Windows die er op staat legaal.
In die gevallen moet je bellen met het nummer van Microsoft dat op het activeringsscherm staat. Een uitleg van Microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan