van incredimail terug naar outloock

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
ik heb incredimail nu draaien maar wil terug naar outlook exspres ,is er een goede manier om mijn mail mee te nemen zondar dat deze verloren gaan.

ik heb incredimail nu draaien maar wil terug naar outlook exspres ,is er een goede manier om mijn mail mee te nemen zondar dat deze verloren gaan.

outlook als standaard zetten en je mailtjes(vanuit incredimail) doorsturen naar jezelf??

Incredimail heeft een ander bestandsformaat dan o.e.
Bij mijn weten willen de mails wel van o.e. naar incredi, maar niet andersom.

Misschien heb je wat aan deze tool.
Quick Recovery for IncrediMail is a non-destructive, simple and easy to use data recovery software, supports all types of media viz. EIDE, IDE/ATA, WDC, SCSI, iSCSI, SATA, PATA, Micro Drives, DigitalMedia, having .IMH and .IMB file formats: Incredimail support, multi-disk and multi-lingual support, simulates previously existing partitions and is read-only i.e. the program will never attempt to write to the drive to recover.

Its unique Guided File Excavation Technology (GFETch) helps in locating email files and folders lost behind overwritten partitions and even if bad sectors hinder drive access. The recovered mail file can be imported/ read directly in Outlook Express, thus covers all recovery cases encountered since 1993.

Laatst bewerkt:
nou ik heb hier ook beide erop staan waarbij incredimail me standaard is

en als ik mail wil bewarendie belangrijk voor me zijn en me werk zet ik ze in outlook

ik stuur ze door naar mezelf en haal ze via outlook binnen

gaat prima!!

Deze tool is ook meer bestemd om grote bulkpartijen over te zetten. Als je 100 of meer mails allemaal door moet zenden is doorzenden naar jezelf wat omslachtig. Bovendien pakt de tool alle mappen (verzonden, concepten, ontvangen, bewaren en noem maar op) in één keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan