van Incredimail terug naar Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soedira

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Berichten
43
Kan iemand mij vertellen hoe ik weer kan overstappen naar Outlook Express? Ik heb het nu wel een beetje gehad met Incredimail, maar ik weet niet hoe ik mijn mails weer kan overzetten naar Outlook Express. Als ik in Outlook Express wil importeren, staat Incredimail er niet bij.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen?
 
Het format waarin de mails in Incredimail zijn opgeslagen zijn niet te importeren in welk ander e-mailprogramma dan ook.
Het enige dat je zou kunnen doen is de mailtjes met Incredimail naar jezelf opsturen en ze met Outlook ophalen.

Groetjes,

Pieter
 
Pieter, bedankt voor je snelle reactie. Helaas kan het niet sneller, maar het is in ieder geval een oplossing. Ik ga er gelijk mee aan de slag.

Dank je wel!!
 
Ik heb wel eens het vermoeden geuit dat Incredimail dit met opzet zo moeilijk gemaakt heeft, om zo mensen te ontmoedigen om over te stappen naar een ander programma. Ze bieden zelf wel de mogelijkheid om mail van allerlei andere progjes te importeren. ;)

Groetjes,

Pieter
 
Ja precies, ben ik met je eens. Eerlijk gezegd ben ik wel weer blij dat ik terug ga naar Outlook Express. Geen gedoe meer met plaatjes enzo, gewoon simpel en doeltreffend.
 
Plaatjes kunnen tenslotte in OE ook.
Trouwens, alle incredimail-post komt aan als spam bij mij :D
 
Dan is het dus alleen nóg beter dat ik weer terug ben bij OE!! hihi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan