Van interne hardeschrijf een externe hardeshrijf maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickos

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Ik heb mensen op het internet hun oude interne hardeshrijf zien ombouwen tot externe hardeshrijf in een paar minuutjes, nou vroeg ik me af als dat ook mogelijk is met mijn oude internet hardeshrijf: de "Toshiba MK4032GAX" (zie foto). Maar die mensen op internet deden het met "SATA" hardeshrijven, dus kan het ook met mijn hardeshrijf of is er een andere manier om van mijn interne hardeshrijf een externe te maken?

IMAG0151.jpg

Alvast bedankt
Mvg, Rick

Hoi,

Weet niet of je dit bedoeld maar kan zo ingebouwd worden.
Ja, zoiets zoek ik. Maar ik weet alleen niet als die behuizing mijn interne hardeshrijf ondersteunt. (Heb daar niet veel verstand van)

Oke, en die 2 ondersteunen allebij de hardeshrijf die ik heb?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja hoor die van vdk_p zal geen probleem opleveren ik had even niet in de gaten dat het om 3,5 inch ging:o

Dat is mooi, het enigste probleem met dat ding is
SysteemvereistenApple MacOS, Linux, Microsoft Windows Vista / XP
en niet windows 7. Is dat een groot probleem of moet ik dan toch naar een andere gaan zoeken?

Hoi,

Meestal als het onder vista wil draaien dan onder win 7 ook wel je kan het eventueel ook eerst even vragen afstand is toch overbrugbaar;)

Dat is waar, ik zal binnenkort even contact opnemen met dat bedrijf.

Bedankt voor alle hulp!

@rickos, ik denk idd. dat hetgeen Modag schrijft van toepassing is; iets dat onder Vista werkt, zal veelal ook onder 7 werken. Los van de gegeven adviezen in je vraag, wil ik je ook attenderen op het feit dat een opslagmedium eigenlijk een harde schijf heet en geen harde schrijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan