van ISO naar Winrar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo,

Ik 2 bestanden gedownload die op mijn pc staan als Winrar.
Nou staat er in readme van de maker het volgende zinnetje:

How to install

These are iso's not rar please do not extract with winrar.

1 Burn or mount dfbhd.iso

3 vraagjes: Ik zie ze dus als winrar, maar zijn ze dat ook?
Wat betekend "mount"
Hoe brand ik dit?

Groeten Daan

Staat er ook echt .rar achter de bestanden of staat er .iso achter?

Mounten is inladen in een virtuele cd-rom speler.
Het brandprogramma Alcohol120% heeft die of je kunt Deamon tools gebruiken.
Of je brand hem op een cd-rom.

Uitpakken van een iso-bestand kan met met IsoBuster.

Hoi Crash,

Het is een iso bestand. ga dus isobuster downloaden.
Betekend dat ik het dan niet hoef te branden op cd?

Msschien een hoop vragen maar ik ben echt een lleek op dit gebied.

Had gisteren dezelfde bestanden gedownd en gewoon uitgepakt met winrar. Die games deden het dus niet en ben er de hele dag zoet mee geweest. Na talloze fora te hebben bekeken kwam ik tot de conclusie dat het bestand corrupt was.....Nou denk ik dat ik het gewoon verkeerd gedaan heb en dus eerst isobuster moet gebruiken.
Jammer van alle downloads die ik gedaan heb. Zoit nu al bijna aan mijn maximum van deze maand (5 GB)

Maar goed...zo leren we weer wat!

Iig bedankt en laat het weten of het gelukt is.

Gr Daan

Het simpelste, vind ik nog steeds, is het inladen(mounten) in een virtuele cd-rom speler.

Je hoeft het niet uit te pakken of te branden, inladen en installeren/spelen maar.:)

Een virtuele cd-rom speler, funktioneerd eigenlijk als een normale cd-rom speler, dus je ziet ook de inhoud van een cd-rom.
Dit is alleen virtueel, dus je moet images inladen.
Wat jij nu hebt is een image van een "echte" cd-rom.

These are iso's not rar please do not extract with winrar.

goed lezen....dit is een isofile.
afbakken met nero/burn image.......iso is een image file.

Had gisteren dezelfde bestanden gedownd en gewoon uitgepakt met winrar. Die games deden het dus niet en ben er de hele dag zoet mee geweest. Na talloze fora te hebben bekeken kwam ik tot de conclusie dat het bestand corrupt was.....Nou denk ik dat ik het gewoon verkeerd gedaan heb en dus eerst isobuster moet gebruiken.

fout......een iso is een image...niks uitpakken,je ziet het tekentje van winrar omdat je bij supported files bij winrar heb aangevinkt....deze uitvinken.

hiergaan heelveel mensen de fout mee in,als je de iso uitpakt werkt bijvoorbeeld het spel niet....en branden
met nero als image en het werkt!!!!!

iso kan je mounten met deamon tools

isobuster heb je dus niet nodig!!!

Jaaaaaa!!!

Het is gelukt. Als jullie eens wisten hoeveel x ik Black Hawk down heb geinstalleerd en ge-deinstalleerd....werd er hopeloos van.
Telkens als ik het spel starte kreeg ik de melding:
Polytrn Color Map not specified

Ik had wel gezien op de site waar ik het vandaan heb, dat het een ISO betrof, maar op mijn pc was het een RAR...weet ik veel.
In ieder geval weer veel geleerd en heel erg bedankt voor jullie snellen reacties!

Gr Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan