van jpg naar pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

batfink2002

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Ik wil graag meerdere jpg afbeeldingen in een pdf document deze mag ook uit meerdere blz bestaan en graag een gratis programma

Hoi Tijs
Bedankt vooe je reactie en je uitgbreide handleiding, maar het lukt me niet
Ik open IrfanVieuw maar zie geen paperclips en als ik IranView Thumbnails open dan sluit hij af als ik op de c: schijf druk

Kun je me nog iets meer helpem

groet
Bert

Staat gewoon in de Readme_install.txt in iv_formats.zip:

How to install this IrfanView plugin?
[...]
1) Find your IrfanView directory
2) Create in the IrfanView directory a new directory called "PlugIns"
3) Unzip all files from the ZIP file into the "PlugIns" directory
4) Done

Standaard map waar IrFanview in installeert is C:\Program Files\IrfanView, dus daarin moet een Plugins map gemaakt worden (bij mij bestond die map al, dus alleen kopiëren van de plugins was genoeg (stap 3 van hierboven)).
In jouw specifieke geval zou het genoeg moeten zijn om ImPDF.dll in die Plugins map te kopiëren.
Ik heb het getest door een .jpg te openen, en dan via File -> Save as -> [bestandstype op PDF zetten] het bestand op te slaan.
Wel moet je even goed uitkijken waar het wordt neergezet, want ik had een .jpg uit Mijn Afbeeldingen geopend, maar het .PDF bestand werd opgeslagen in Mijn Documenten (dat kun je natuurlijk aangeven waar het opslaan moet gebeuren).
Let ook op dat er een apart venstertje met tabbladen opent als je gaat opslaan als .PDF waar je instellingen kunt doen.

Succes,

Tijs.

Gebruik cutepdf. Deze installeer je als een printer. Selecteer de foto's in een fotomanager o.i.d en print ze naar een pdf file.

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan