van kabel internet terug naar telefoon internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

berryherry

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
een kennis van mij wil terug naar telefoon internet.
heeft iemand voor mij een handleiding hoe hij te werk moet gaan.
als het kan graag in makkelijke stappen omdat hij absoluut een leek is. wil dit artikel voor hem uitprinten.

bvd

gr. berry

Laatst bewerkt:
een artikel als in? het hardware matig aansluiten, of de software instellingen?

en ISDN sluit je weer heel anders aan dan ADSL of 56 k internet, kort om beetje meer duidelijkheid graag :)

gewoon naar telefoon 56k modum. en ik bedoel de software. modem opsporen lukt nog wel

Ik neem aan dat hij nog een provider nodig heeft?

Kies een provider en op de site staat meestal goed aangegeven hoe eea ingesteld dient te worden

Mag ik vragen waarom jouw kennis van kabel-internet terug wil gaan telefoon-internet? :)

kinderen het huis uit. maar nu weet ik nog nx. is al afgesloten van kabel

Welke provider? Zodra je dat weet kun je daar op de site kijken wat de instellingen moeten worden

aafgesloten van kabel krijgt het niet voormekaar om verbinding met internet te krijgen. kan ik ergens wizard internet verbinding vinden.

Als je nu weet welke provider hij wil hebben kun je op die site kijken hoe eea ingesteld moet worden.

Je kunt dan wel helpmij roepen maar als je niet aangeeft hoe en wat wordt het moeilijk

als je nu gewoon naar je configuratiescherm gaat, en je gaat naar telefoon en modemopties ( xp) anders inbelverbindingen.
Volg je daar de wizard die je heel eenvoudig laat zien ( na het vragen in welke buurt je woont doormiddel van postcode) welke providers er bij jouw zitten.

Je kunt ook handmatig een inbelverbinding maken, maar dan moet je wel gegevens van je provider hebben, zowel inbel als dns,etc etc.

Haal anders eens z'n gratis cdrom!!

makkelijker kan niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan