• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

van kgs naar tonnages achteraf

Status
Niet open voor verdere reacties.

emel01

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
hi
ik heb een overzicht met allerlei kg waardes, nu wil ik deze omzetten in Tonnages (dus /1000) . kan ik dit niet via eigenschappen aanpassen?? of moet ik alles copieren en delen door 1000

groet
m.

In een lege cel zet je 1000; vervolgens selecteer je alle cellen die gedeeld moeten worden door 1000. Kies nu plakken speciaal, en duid bij bewerking delen aan. Alles staat nu in tonnages.

hi
ik heb een overzicht met allerlei kg waardes, nu wil ik deze omzetten in Tonnages (dus /1000) . kan ik dit niet via eigenschappen aanpassen?? of moet ik alles copieren en delen door 1000

groet
m.

WIl je effectief de getallen aanpassen, of enkel hetgeen men ziet staan in de cel?

Hoi je zal sowieson toch de deling moeten uitvoeren, hetzij met de methode van Finch, hetzij met een formule.

Wigi

ik zie niets rechtsbeneden. (geen icoon dat zegt, solved/opgelost) probleem heb ik ook in het access forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan