Pieterjan
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jul 2001
Enige tijd geleden had ik meerdere virussen op mijn pc, waaronder o.a het lovegate-virus. Ik bracht hem terug naar de fabrikant, tot twee maal toe,... Maar zelfs daarna kreeg ik bij de eerste maal opstarten opnieuw een melding van mijn virusscan (mcafee) dat er zicht opnieuw een virus(de naam herinner ik me nu niet meer) uit die familie op de pc stond. Intussen al twee dagen geleden, en geen meldingen meer gekregen, maar de pc wordt wel trager, gewoon al om IE op te starten neemt hij al vlug 1 min de tijd...
Als ik CTRL+ALT+DEL doe, en kijk naar de prestaties, dan wordt vaak 100 % van de CPU gebruikt, als ik daarna kijk naar de processen, dan staat er bovenaan "niet actieve systeemprocessen", en die gebruikt contastant 99 % v/d CPU, en is onmogelijk om dit proces te beïndigen...
Ik weet niet of het iets met elkaar te maken heeft, maar het is misschien een symptoon?
Alvast bedankt voor de tips...
Groeten
Pieterjan
Als ik CTRL+ALT+DEL doe, en kijk naar de prestaties, dan wordt vaak 100 % van de CPU gebruikt, als ik daarna kijk naar de processen, dan staat er bovenaan "niet actieve systeemprocessen", en die gebruikt contastant 99 % v/d CPU, en is onmogelijk om dit proces te beïndigen...
Ik weet niet of het iets met elkaar te maken heeft, maar het is misschien een symptoon?
Alvast bedankt voor de tips...
Groeten
Pieterjan