Van laptop naar TV aankoop advies.

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Beste mensen.
Ik kijk gedownlode films vanaf de externe harde schijf, aangesloten op mijn oude medion E1210 die op zijn beurt weer via een vga kabel is aangesloten op de LG tv. De oude medion, waarvan de batterij op is en dus direct is aangesloten op het stroomnet, heeft maar 1 gig geheugen. Eerst zat xp er op en later is linux Ubuntu er op gezet om te kijken of die het beter kon. Maar af en toe lijkt het er op dat het doorgeven niet echt lekker loopt.Omdat ik toch nog wel een kleine laptop erbij wil hebben, als vervanging van de medion, vroeg ik mij het volgende af.
Welke nieuwe laptop heeft genoeg power om direct d.m.v. een hdmi kabel opgeslagen films door te geven naar de LG tv. (dus zonder externe schijf)
En kun je lekker mee internetten etc (geen games) en heeft de mogelijkheid om d.m.v. een knop zowel beeld op de laptop te vertonen alsook tegelijkertijd op de LG tv.
En kan dat voor een bedrag van ongeveer 450€
Ik ga er hierbij wel van uit dat als het een systeem wordt met W8 er toch zeker 4 gig geheugen in zit En een lekkere grafische kaart.
En een niet te groot scherm. !0 of 12 inch?
Wie durft een voorzet te doen.
Gr. Dump.

Laatst bewerkt:
Hoi Modag.
Zit er trouwens op elke pocket pc/laptop een knop waarmee je een beeld van de computer kunt doosluizen naar de tv?
Bedankt voor de tip. Ik ga er mee verder.
Gr. Dump.

Verplaatst naar de laptop afdeling. Pocket PC is wat anders dan een laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan