van laptop naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

fulleffect

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Beste mensen!

ik heb een mooie laptop met svideo/usb/vga en koptelefoon uitgang en een lcd tv met vga/scart en hdmi uitgang. als ik nu op sites zoals alternate ga kijken zijn er giga veel kabeltjes, maar wat adviseren jullie nu om te gebruiken om het beeld en geluid van me laptop op een betaalbare manier te verplaatsen!

graag jullie mening met eventuele linkjes ;-)

Hoi,

Als je alleen een hdmi uitgang op je tv hebt blijft de vga en scart over dan zou ik voor de vga gaan en heb je nog een geluids ingang op je tv (rood/wit aansluiting?

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk zo dat je beeld dan slechter is dan met de vga.

Modag

is het mogelijk om beeld via vga te doen en geluid via scart oid of gaat dat niet werken?

Hoi,

Dat gaat niet werken mag ik vragen welke tv je hebt?

Modag

Hoi,

even geduld moet even wachten op de download kom zo terug.

Modag

laptop heeft alleen wel minijack. zijn er van female tulip naar enkele mini jack? haha, dit allemaal omt makkelijk te maken:D

maar dat zijn 2 female mini jacks, heb je weinig aan:D is hdmi alleen beeld trouwens?

oke.. ik zit nu de beschrijving van de tv te lezen op internet, zit gewoon een minijack ingang speciaal voor pc:shocked: zitten we daarvoor moeilijk te doen:confused:

Hoi,

Ja en dat voor de zaterdagmiddag nu dan zijn we eruit denk ik zo.
Alleen jammer dat de winkels al dicht zijn.

Modag

heeft ook geen haast, nogmaals bedankt voor je hulp en het idee om de internet handleiding is te zoeken, staat dus echt niet in het boekje he!!:confused:

Hoi,

Ja daar is het internet echt handig voor succes en een prettige zondag.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan