van laptop op tv kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

joenuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
heb eventjes een vraagje mbt het volgende:
ik wil graag vanaf me laptop mijn gedownloade films op tv kunnen kijken. In me laptop zit al zón kaart en heb ook een kabel meegeleverd om me laptop aan te sluiten op de tv. Alleen ik krijg steeds geen beeld.
maar kan mij iemand mij uitleggen hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen???:D
groetjes jeroen

Even ervanuitgaande dat je enkel legale films hebt gedownload...

Nagenoeg elke laptop heeft een toetsencombinatie waamee je kunt aangeven welke monitor gebruikt moet worden. Bij mij is de toetsencombinatie: Fn+F5.

Kijk even op je F* toetsen of er ergens een tekentje met 2 monitortjes staat. Die moet je hebben om tussen de ingebouwde monitor, de aansluiting voor de externe monitor en de tulp (of s-video) uitgang te switchen. Soms moet je meerdere malen de toetsencombinatie indrukken voor je bij de juiste instelling terechtkomt.

Greetz

maakt t nog uit met welk programma je de films afspeelt??? want ik kan nu kijken via me beeldscherm naar me laptop zeg maar en de kleur is ook allemaal goed, en als ik mediaplayer opstart om de .avi film af te spelen dan zie de windowsmediaplayer ook in beeld verschijnen en alleen de film zie je niet! hoe kan dit?
staat wel iets over instellingen en overlay maar kan dit nertgens vinden..

Laatst bewerkt:
ohh heb t al voor elkaar gekregen , vraag me nie thoe haha
maarja , nu alleen t geluid nog

vraagje,,

Even ervanuitgaande dat je enkel legale films hebt gedownload...

Nagenoeg elke laptop heeft een toetsencombinatie waamee je kunt aangeven welke monitor gebruikt moet worden. Bij mij is de toetsencombinatie: Fn+F5.

Kijk even op je F* toetsen of er ergens een tekentje met 2 monitortjes staat. Die moet je hebben om tussen de ingebouwde monitor, de aansluiting voor de externe monitor en de tulp (of s-video) uitgang te switchen. Soms moet je meerdere malen de toetsencombinatie indrukken voor je bij de juiste instelling terechtkomt.

Greetz

hallo,,

ik heb een vraagje he..
ik had eerst vista op mn laptop maja er waren wat problemen,,, dus ik heb ff
windows 7 erop gezet.. en omdat die niet orgineel is,, vind die mijn tv beeldscherm niet,. ( bij de beeldscherm resulitie ) ... weetje misschien welke driver ik nodig heb,,

bij voorbaad dank..

groetjes ibrahim

Graag een eigen topic aanmaken. Mee liften in iemand zijn / haar topic is niet toegestaan. Tevens is deze topic van 2005, dus lang niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan