van lg uploaden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
krijg de foto in mijn lg t5100 gsm niet geupload naar de pc. verschillende keren de driver eruit en erin gezet echter niks. originele op cd rom.

tijdens het uploaden staat er - please restart the program after reconnect the cable. ????????? bij systeemeigenschappen staat alles goed.

pc heeft geen virus en hij herkent ook de LG. ook als ik de usb kabel erin gaat word de LG herkent.

wie weet raad ?

vipertronic zei:
krijg de foto in mijn lg t5100 gsm niet geupload naar de pc. (...) en hij herkent ook de LG. ook als ik de usb kabel erin gaat word de LG herkent.
De LG T5100 is niet te vinden op de Telfort-site, wel de LG S5200.

Hoe herkent hij de LG, als je niet de USB-kabel gebruikt?

Zit er geen beschrijving bij de GSM, hoe je de PC moet configureren om hem met je GSM te laten praten?

jawel boekje zit erbij maar mijn probleem niet.

ik bedoel zodra ik de usb er in doe gaat de telefoon aan en hoor dat belletje van de pc de modem funktie via de gsm word ook herkend.

ik ben bang dat het probleem word veroorzaakt door andere software op de pc maar welke ?

heb dit probleem vroeger nooit gehad en bij systeemeig. staat de lg netjes bij de modem van de pc.

Heb je in Hardware, Apparaatbeheer ook gekeken bij de USB Controllers?

Het moet er ongeveer zo uit zien (merknaam kan uiteraard anders zijn bij jou).

(Klik voor een vergroting.)

Je moet net zoveel controllers hebben als hoofd-hubs.

Vooral de "enhanced" controller moet aanwezig zijn.

Wat heb je nog meer via USB aan je PC hangen?

Soms helpt het om een "energievreter" tijdelijk van de USB-poort af te halen.

Laatst bewerkt:
3 hoofdhubs met 3 hostcontroller w.o. de enhanced
zit printer aan
dig. camera
de gsm
joypad

de memorystick eruit gehaalt (usb)
en ook de mousepad verlicht usb

echter weer hetzelfde probleem
p.s. heb lg ook gemailt ondertussen maar ik denk dat het een software probleem is
krijg b.v. ook niet met ati driver (nieuwste en de originele) teletekts op me pc (tv kaart)

vipertronic zei:
3 hoofdhubs met 3 hostcontroller w.o. de enhanced
zit printer aan
dig. camera
de gsm
joypad
de memorystick eruit gehaalt (usb)
en ook de mousepad verlicht usb
Ik tel meer dan drie USB-gebruikers.
Je LG zit toch niet samen met een ander apparaat op één USB-poort?

Als je met de ATI-driver ook een probleem hebt, heb je dan al gekeken in Hardware, Apparaatbeheer of je ergens een geel of rood icoontje voor een apparaat hebt staan?

Als alles correct geinstalleerd is en er zijn géén driver-conflicten, dan moet het er zo uitzien:

(Klikken.)

Bij de ATI-website kun je behalve de drivers voor Windows XP ook het Catalist Control Center downloaden.

(Klikken.)

Daarmee kun je veel instellingen "fijn-tunen".
Microsoft.NET Framewerk moet dan wel geinstalleerd zijn.

bij me ati kaart 256mb werkt ie niet bij alle drivers van ati niet. zet ik mijn nvidia kaart erin 128mb doet de teletekst funktie het wel. drivers van nvidia is dus geen probleem.

bij systeemeigenschappen staat geen fout niks alles staat goed.

er zitten nu 4 apparaten achter op de usb poorten te weten

de printer lexmark
de dig. camera trust
de telefoon van lg
de joypad van microsoft

echter nog steeds zelfde probleem

wat ik niet snap is dat ik 3x hub zie terwijl er 4 app. achter op de pc aangesloten zitten
trek ik ze 1 voor 1 eruit dan blijft het steeds op 3 staan..

Laatst bewerkt:
vipertronic zei:
wat ik niet snap is dat ik 3x hub zie terwijl er 4 app. achter op de pc aangesloten zitten
trek ik ze 1 voor 1 eruit dan blijft het steeds op 3 staan..
Heb je misschien een 1394-netwerkkaart in je "Netwerkverbindingen" staan?

Eigenlijk is zo'n (wifi) aansluiting bedoeld voor video-camera's.

Of is die Trust een video-camera?

Wat de videokaarten betreft: die ATI is neem ik aan een onboard-card, dus ingebakken op je moederbord?

Heb je Microsoft.NET Framework geinstalleerd staan en heb je dat Catalist Control Center ook geinstalleerd nu?

Ik zou het nu ook niet weten verder.

Misschien ziet iemand anders nog mogelijkheden.

dat catalyst en microsoft framework had ik er al op

videokaarten ati en nvidia zijn los dus geen onboard ook geen 1394 in me netwerk

trust is een digitale fotocamera

ik denk dat er software in me pc zit dat een conflict met de lg geeft.

vroeger had ik nl dit probleem niet. probleem ga maar eens uitvissen welke software ?

vipertronic zei:
ik bedoel zodra ik de usb er in doe gaat de telefoon aan en hoor dat belletje van de pc de modem funktie via de gsm word ook herkend.
ik ben bang dat het probleem word veroorzaakt door andere software op de pc maar welke ?
heb dit probleem vroeger nooit gehad en bij systeemeig. staat de lg netjes bij de modem van de pc.
Mmm... mijn kennis houdt hier op.
Als je Systeemherstel ook als eens hebt geprobeerd?

En als je zelf niet kunt achterhalen welke kortgeleden door jou geinstalleerde toepassing het conflict zou kunnen veroorzaken...

ben er al uit

sim kaart eruit gehaalt en dan upload ie wel

raar bij andere pc upload ie met simkaart erin maar goed het lukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan