van luidsprekerkabel subwoofer naar tulpstekker

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Hallo,

Ik heb thuis een Kenwood KRF V5010. Deze wil ik thuis in mijn woonkamer plaatsen, met daarop aangesloten de boxen van mijn home cinema set. Alleen bestaan deze allemaal uit gewone luidsprekerkabels, nu kan ik de boxen wel gewoon aansluiten, alleen mijn subwoofer dus niet.

Er zit op de receiver wel een subwoofer aansluiting, alleen dan met tulpstekkers.

Mijn vraag nu: bestaat er iets dan ik aan de ene kant gewoon de luidsprekerkabels hou en bevestig in de subwoofer en aan de andere kant van de luidsprekerkabel een tulpstekker kan zetten, zodat ik de subwoofer op de receiver kan aansluiten?

alvast bedankt voor jullie reactie!

Welk merk en type subwoofer en/of home cinema set?

Ik wou ze nu uitproberen met mijn oude set: Thomson DPL909VD Home Cinema System

Maar ik krijg waarschijnlijk als vervanger van bovengenoemde nog boxen + subwoofer van de LG BH6240S home cinema set

HIER een foto van de achterkant van de kenwood receiver. ik zou ook niet weten van hoe ik de subwoofer moet en kan aansluiten.

Laatst bewerkt:
Je hebt actieve en passieve subwoofers en die aansluiting is voor een actieve sub.

Die Thomson is gewoon een versterken en de speakers passief en die LG ook.

Actieve sub aanschaffen zal het dan worden.

bedankt voor je reactie! ik zal dr eens naar gaan kijken, of anders misschien toch maar gewoon een complete home cinema set en dan geluid via de dvdspeler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan