van mail xp-sp3 naar win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
hoe ga ik mijn mail adressen én de mails overzetten van mijn pc met xp-sp3 naar win 7?

Dit heeft niets te maken met een OS. Het hangt af van je mailbrowser. Vaak heb je hier de mogelijkheid om berichten, accounts en contacten te exporteren. Vervolgens deze te copiëren naar de nieuwe locatie en vervolgens in Windows 7 in de mailbrowser te importeren.

Dit heeft niets te maken met een OS. Het hangt af van je mailbrowser. Vaak heb je hier de mogelijkheid om berichten, accounts en contacten te exporteren. Vervolgens deze te copiëren naar de nieuwe locatie en vervolgens in Windows 7 in de mailbrowser te importeren.

Wat is een mailbrowser???:o

Welk Mail progama had je eerst ? dan kunnen we je verder helpen

Wat een mailbrowser is? Wat een vraag. Wat dacht je van Outlook, Windows Live Mail, etc.

Een mailbrowser is het programma waar je je email mee bekijkt, bijvoorbeeld Outlook, Windows Mail of Incredimail. Het is ook mogelijk om je email op internet te bekijken, zoals bij gmail of live. In dit laatste geval hoef je niets over te zetten, je kunt dan in win7 gewoon weet inloggen op dezelfde manier als je al deed.

Edit: Ik typ niet snel genoeg, een minuut te laat...

Google maar eens met mailbrowser en zie wat hier uitkomt.

Ik had natuurlijk moeten aangeven welke mailbox (?) ik gebruik. Dat is outlook expres.

Tja ook dat had ik moeten aangeven - ik ben er teveel van uit gegaan dat jullie wel begrepen dat het OE betrof - dat heb ik al m'n hele pc leven - spouse and child willen niet aan thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan