Van McAfee naar AVG 8.0 !

Status
Niet open voor verdere reacties.

AC1841949

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Hallo allemaal!

Ik heb de gratis versie van McAfee op de computer staan, en binnenkort willen we overschakelen naar de nieuwe gratis versie van AVG 8.

Als we de computer aangekocht hebben stond er reeds een gratis versie AVG 7.5 op, en zijn we later overgeschakeld naar de gratis versie McAfee.

Mijn vraag is nu: kan ik nog de gratis versie van AVG 8 downloaden? :confused:

Ik zou eerst de McAfee versie verwijderen, en dan eventueel de nieuwe gratis versie van AVG 8 downloaden. Want de gratis versie's blijven maar enkele maanden geldig.

Kan iemand (indien mogelijk) mij de juiste informatie bezorgen, alvast dank bij voorbaat.

Je kunt gewoon AVG 8 Free pakken hoor. En deze blijft altijd geldig zolang je maar update's uitvoert. Je kunt deze versie gewoon downloaden bij download.com en dan aan de linkerkant is het de meeste gedownloade file;)
Veil plezier met AVG

Je kunt gewoon AVG 8 Free pakken hoor. En deze blijft altijd geldig zolang je maar update's uitvoert. Je kunt deze versie gewoon downloaden bij download.com en dan aan de linkerkant is het de meeste gedownloade file;)
Veil plezier met AVG

comkwek, vriendelijk bedankt voor de (vlugge) informatie, we gaan der morgen werk van maken. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan