van me naar xp met groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

murphy29

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
y@lloooo

Ik probeer mn dell latitude laptop te upgraden van me naar xp(pro) maar heb een probleem(duhhhh wie niet hier hehe).
Tijdens het installeren krijg ik steeds in beeld kan halacpi.dll of halaa.dll niet kopieren naar c:\$win_nt$.~bt\halacpi.dll_. of iets dergelijks het zit dus in die hala bestanden.

wie weet hier raad mee?????
bios flashen misschien????

Geen update van win me naar win xp doen dat is vragen om problemen

Updaten is sowieso niet aan te raden.
Je kunt beter je belangerijke bestanden backuppen en de schijf formatteren. En er een schone installatie van XP opzetten.

me xp

ja oke maar wie geeft mij de garantie dat ik die foutmelding dan ook niet krijg??

Re: me xp

Geplaatst door murphy29
ja oke maar wie geeft mij de garantie dat ik die foutmelding dan ook niet krijg??

Hoi,

Die zul je waarscijnlijk niet meer krijgen na:

Format C: /U

XP in de CDRom speler en een volledige installatie uitvoeren!

Suc6.

Ik zie geen enkele reden waarom je die melding tijdens een schone installatie niet zou krijgen. Het lijkt me niet onmogelijk dat de CDROM niet goed gelezen kan worden, waardoor deze file een probleem oplevert. De melding geeft aan dan een bepaald bestand niet uitgepakt kan worden naar de harde schijf. Probeer eens om gewoon met de verkenner dat bestand naar je schijf te kopiëren. Als dat ook een foutmelding oplevert, dan zit het in je CDROM. Een andere mogelijkheid is om alle bestanden naar een CD-R te branden en dan nogmaals te proberen. Die is dan niet meer bootable, maar kun je vanuit WinME wel gebruiken om te installeren. Eerst testen, dan pas een format overwegen zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan