Van ME naar XP pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

sahar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2004
Hallo allen,

Ik wil graag overgaan van windows me Naar xp pro maar dat lukt me niet ik wil booten maar Ik heb net de cd rom van win XP PRO in mijn cdrom speler
gedaan zodat ik mijn me kan vervangen door xp. alles ging
goed ik kreeg een blauwe scherm te zien waar op stond
windows set up. en dan set uo is loading files en na tien
minuten of zo iets. wordt er ook gezegd dat de windows is
aan het opstarten, en dan::\\ kreeg ik deze mededeling:

Stop: C 0000221 Unknown Hard Error\Systeem Root\systeem 32
\ntdll.dll.

Ik weet niet wat dit is en hoe moet ik verder, dan hal ik
gewoon de cdtje weg en dan start ik de pc opnieuw. en ga gewoon verder met me

groeten van sahar

staat de opstartvolgorde goed ?
als 1ste boot moet de cd staan ...

Jewil updaten maar in dit geval is het beter om een schone installatie uit te voeren. Mocht je schijf 2 partities hebben zou je alles van waarde naar de niet windows partitie kunnen slepen. Hierna format c: en een schone installatie uitvoeren.

Hoi,

Ik heb wel een originele cd dus dat is geen koppie of zo, en de volgorde is ook goed, als ik vanaf de cd wil booten dan verschijnt er een tekst van (( press any key to boot from the cd)) dus ik neem aan dat het goed is,
Maar hoe kan ik nou mijn harde schijnf zonder die cd van XP dan formatteren????????? zodat ik die melding niet meer krijg.
alvast bedankt en groeten,

Met een opstartdiskette, deze kan je onder ME maken, volgens mij via start-configuratiescherm-software en dan tabblad opstartdiskette. Lukt dit niet dan kan je in de verkenner met de rechte muis op a:\
klikken en keizen voor formateren. In het menu dat je dan krijgt kan je ook kiezen voor een opstartdiskette. Ik zou als ik jou was voor de eerste optie gaan. Is de diskette klaar dan opstarte met de diskette en intikken

format c: en dan enter geven:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan