Van nat type 3 naar nat type 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter wjgH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wjgH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Hallo allemaal,

ik heb een playstation 3 en wil daar graag ook online mee. sinds kort heb ik call of duty 6 en net zo als bij cod 4 kan ik niet in een party bij vrienden. ik ben er ondertussen achter dat ik mijn nat type moet veranderen. ik heb nu een nat type 3. mijn router is van het merk: Linksys ( cisco).

ik heb zelf geen idee hoe ik mijn nat type kan veranderen en ik hoop dat ik snel reactie krijg. ik irriteer mij namelijk dood.

alvast bedankt!

Wouter Hendriks

ga eens naar de instellingen van je router, en kijk of je upnp aan hebt staan. zo niet, zet dat even aan.

deze optie staat nu op enable. dus hij staat al aan. mijn nat type veranderd niet. wat kan ik nog meer doen?

de poorten opengooien die bij het bijbehorende spel horen. ga maar eens zoeken op google welke poorten daarbij horen of www.infinityward.com/lan en open deze poorten op je modem en router

heey,

bedankt voor al je hulp. ik heb gekeken naar die port en ik heb gevonden dat het port 80 is. maar die staat al open bij mij want dat is de port van het standaard internet. ik heb geen idee of ik met de goed port te maken heb. ik heb op je link geklikt maar die doet het niet.

kan jij heel misschien even kijken?

Wouter

volgens een andere site moet je deze poorten opengooien:

Tcp 27014-27050
Udp 1500, 3005, 3101, 27000-27030, 28960

ik heb samen met mijn oom de oline handleiding door gekeken en daar staat ook poort nummers die open moeten. het zijn er alleen wel een stuk minder.

mag ik misschien de site waar je die andere vandaan heb en wat het nut van deze extra nummers zijn?>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan