Van NTFS naar Fat32 converteren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel Philippi

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Berichten
60
Toendertijd heb ik een dualboot gemaakt (98>XP) waarbij ik bij de installatie van XP gekozen heb voor NTFS (zonder daar echt bij na te denken).
Zeker met uitwisseling van bestanden van Fat32 naar NTFS bleek dit niet echt handig te zijn.
Via Partition Magic 7 bestaat de mogelijkheid om te converteren van NTFS naar Fat32.
Echter bij de conversie breekt hij dit proces snel af, met de boodschap;
Error 1681. Data is compressed or sparse. File 168 (128).
Wie kan mij verder helpen?
Groeten,
Michel.
 
Geplaatst door rkwebdesign
commando:
convert c: /fs:FAT32

Als je dat lukt ben je de man :)

Zo makkelijk als jij voorstelt is het echt niet

[edit]zie link van Pete1, het wil waarschijnlijk (moet het nog eerst zelf testen) wel[edit]
 
Laatst bewerkt:
Je zou een logische partitie kunnen maken, zorg ervoor dat deze FAT32 is, de betreffende partitie kan vanuit Windows XP worden benaderd en vanuit Windows 98 en consorten.
 
Dank voor de reacties.
Middels de link die M@rio heeft gegeven, is alles prima geconverteerd naar Fat32.
Voor rkwebdesign;
Heb ik als eerste geprobeerd. Werkt echter geheel niet. ("Melding; convert is niet beschikbaar voor NTFS-station").
 
ik heb pas een Mediahardeschijf (csm3pl conceptronic) gekocht en die heb ik toen per ongelijk geformateerd naar NTFS maar dan dan werkt ie niet meer op de tv dus hier mijn vraag ik wil het terug naar fat32 maar als ik wil gaan formateren dan staat fat32 er niet bij er staat alleen maar NTFS?? hoe kan ik dit oplossen??
 
SAH,

Graag een eigen vraag aanmaken en niet inbreken in een topic uit 2003
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan