van ntfs naar ntfs

Status
Niet open voor verdere reacties.

musch

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2011
Geacht forum.

Ik heb in het verleden enkele grote bestanden op een externe HD gezet(la cie 1tb)
Nu wil ik deze bestanden terug halen naar mijn pc om ze te bewerken ,en dat lukt dus voor geen meter , het zijn films in het iso formaat .
Allebei de schijven zijn NTFS geformateerd , dus dat kan de sores niet zijn .
Ook het direct bewerken op de la cie schijf van die bestanden wil niet lukken , zo heb ik geprobeerd om ze met behulp van winrar te comprimeren of desnoods direct af te spelen , geen succes dus.

Kortom ik heb een paar prachtige films en ik kan er geen jota mee ...

Wie o wie weet hier een oplossing voor of heeft hier ervaring mee ???

In afwachting van de verlossende oplossing Musch .

Krijg je nog een "error melding" of krijg je helemaal niets te zien en doet hij het gewoon weg niet?

geen error melding "het "begint netjes en braaf met overzetten maar na een kwartier
stopt alles en valt alles stil , er word dus een map aangemaakt op mijn pc met de bewuste
bestandsnaam , en na plusminus 150-200 kb stopt alles ...
Als ik probeer te comprimeren dan geeft winrar er direct al de brui aan .
Ik ben zelf al op het idee gekomen dat het bestand opzich wellich kaduuk is , maar het lijkt mij
stug dat alle bestanden ( 16 ) kapot zouden zijn .

Alvast bedankt voor het meedenken

CHKDSK gebruiken:

Doe eens een disk check op de externe harde schijf, eventueel met reparatie, en kijk wat daar uitkomt (je moet wel geduld hebben);

Om te checken (als F de drive is) in een dos window is het commando:
Code:
chkdsk F:
Code:
Om te herstellen 
chkdsk F: /F/R
Code:
Je kunt de help zelf lezen met: 
help chkdsk

Laatst bewerkt door een moderator:
Controleer de healthstatus van die Lacie met hdtune of crystaldiscinfo.

Kijk eens of unstoppable copier het wel voor elkaar krijgt deze bestanden te kopieren.

ckkdsk gedaan en geen problemen gevonden , wat de healthstatus betreft ook geen sores het ding is
amperaan gebruikt en met kleinere bestanden heb ik helemaal geen problemen ..

ik ga eens op zoek naar die unstoppable copier ,wie weet bied dat enige uitkomst

Alvast bedankt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan