van nvidia naar ATI

Status
Niet open voor verdere reacties.

bazzzzzie

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2006
kan het zijn dat ik als ik van een nvidia geforce4 mx 440 64mb over wil stappen naar een ATI RADEON 9600 PRO 256MB daar problemen mee ondervindt, bijvoorbeeld dat ik windows opnieuw moet installeren?
Dat lees ik namelijk soms op internet.

Laatst bewerkt:
weet niet wat voor pc je hebt, maar de mijne start iedere keer op als ik hem aanzet :-)

Je bedoelt waarschijnlijk dat je het opnieuw moet installeren? Niet erg waarschijnlijk. Als je gewoon de goede drivers gebruikt en zorgt dat windows de laatste updates heeft, zal er in de regel weinig fout gaan.

Opstarten moet altijd na het installeren van een andere videokaart.
Jij bedoelt iets anders?
Bedoel je opnieuw installeren?
Lijkt me sterk.
Wel de drivers.

Inderdaad de drivers dus.

Eerst de Nvidia drivers verwijderen, dan pc uitschakelen, de videokaart vervangen, pc starten en de nieuwe drivers installeren volgens de handleiding.

Ok er zou dus niks foutmoeten gaan als je eerst de oude drivers deinstalleert, videokaart verwijdert, andere erin en nieuwe drivers installeren.
Ik bedoelde trouwens niet windows opnieuw opstarten maar opnieuw installeren, srry

Laatst bewerkt:
Hoe moet ik mijn oude drivers deinstalleren met windows xp?

ik dacht: rechtermuisklik op bureaublad, eigenschappen, tabblad instellingen, geavanceerd, tabblad adapter, stuurprogramma en dan installatie ongedaan maken. klopt dat???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan