van office 200 naar office 2003 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huigie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Ik kan nergens terugvinden, of ik met een officiele licentie Office 2000 kan volstaan met een upgrade versie naar Office 2003 professional of dat ik dan de gehele versie moet hebben.
En zijn er al gebruikerservaringen?????

Jacqueline

Toen ik office 2003 pro aanschafte kreeg ik er twee cd key's bij. 1 voor office word en dergelijke.
twee voor viso, frontpage en.....

Ja gebruikers ervaring, het is geheel in de stijl van XP
En wat ik heel mooi vind is outlook, dit is dus geheel gewijzigd ten opzichte van 2000.
Ik ben er zeer tevreden mee.

puppie

maar kies ik dan voor:

Microsoft Office 2003 Professional
Efficiënter communiceren!! € 579.00

Microsoft Office 2003 Professional Upgrade
Efficiënter communiceren!! € 359.00

In Office 2000 versie heb ik niet de Pro Versie (dus zonder Access). Dus weet niet of ie de upgrade accepteerd.

579 euro is veel geld, maar ik zou zelf voor een volledige versie gaan.
Voordeel je kunt het dan nog eens installeren, anders moet je eerst 2000 er weer opzetten.
Maar zoals ik al zeg het is veel geld.

En een upgrade versie met acces, die je nu niet hebt, ik betwijfel of dat gaat werken.

ik was er al bang voor.

Maar steeds eerst office 2000 installeren is volgens mij niet nodig bij een upgrade. Als je de CD van de office 2000 de pc stopt als hij naar de lokatie vraagt, en dan de code invult, dan slikt ie dat toch ook?

Jacqueline

Dan heb je wel twee cdrom spelers nodig.
Maar jouw conclusie is correct.

2 cd rom spelers? nee hoor. Gewoon tijdens de installatie die nieuwe cd eruit, oude erin, code intikken en nieuwe er weer in...

Daar heb ik zo mijn twijfels over, maar ik ben zeer benieuwd als het gelukt is.

Weet je nu al wat je gaat aanschaffen?

het is mij al vaker gelukt. Ik heb een officiele Works CD en een upgrade Office 2000. Als ik dan na een format een nieuwe installatie wil doen, doe ik die Office CD er in en als de pc om een eerdere versie vraagt, doe ik de Works CD erin, gebruik die OEM code en ga daarna door met installatie en de Office CD.

Nee, ik weet nog niet welke ik ga aanschaffen. Ik wilde eerst zeker weten dat die upgrade voldoende zal zijn. Maar ik vraag het wel in een winkel of zo. Is een beetje te veel geld om een vergissing te maken.

Kun je me laten weten waarin Outlook naar jouw idee verbeterd is?

Als je mij een e-mail adres kunt/wil geven dan maak ik een paar screenshots en mail je die dan door.
Mijn mail adres puppiew@hotmail.com

Heb geen idee hoe dat zit met licenties enzo, maar ik heb een paar screenshots in deze gezet.

Geplaatst door BrEeZeR
Heb geen idee hoe dat zit met licenties enzo, maar ik heb een paar screenshots in deze gezet.

Zien er mooi uit. Dat zeker. Maar voordat ik meer dan 300 euro uitgeef........ wat is er beter aan t.o.v. 2000? Heb je wat gebruikerservaringen voor me?

Volgens mij is het geen 300 euro waard hoor er zijn gewoon wat programma's bij zodat je formulieren enzo kan maken maar verder.. neu.. gewoon andere (XP) layout.

Heb er verder nog niet echt mee gewerkt misschien dat er extra functies inzitten maar heb ze nog niet kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan