van Office 2003 naar Office 2013

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Ik vraag me af wie ook de overstap van Office 2003 naar Office 2013 heeft gemaakt en problemen hierbij is tegengekomen ? Ik heb nl. begrepen dat het raadzaam, echter niet noodzakelijk, is om eerst Office 2003 te de-installeren voordat ik Office 2013 installeer. Echter bij de helpdesk van Microsoft wordt gezegd dat er geen garantie is dat echt alle documenten in de nieuwe versie exact hetzelfde eruit zien qua opmaak. Ik heb 1 bestand waarbij ik dan echt in de problemen zou komen omdat het een heel groot bestand is, met veel opmaakprofielen zodat het ws veel tijd zou gaan kosten dit weer goed te krijgen. Optie is natuurlijk 2003 niet te de-installeren, maar dit zou ik liever wel doen om het aantal programma's op mijn pc overzichtelijk te houden. Kunnen jullie wat hierover kwijt ?

Tuurlijk. Kunnen we er iets over kwijt. Wat je zou kunnen doen is om het bestand te bekijken bij iemand die al Office 2013 heeft. Voor de rest is er inderdaad geen 100% garantie dat de opmaak helemaal goed wordt overgenomen.

De opmaak van een document kan altijd verschillen in de ene of de andere office versie (ook al wordt er gezegd dat het niet zo is)
De enige manier om er achter te komen is om het uit te proberen.
Ik zou in beginsel beide versies op je computer zetten/laten staan.
Wanneer je helemaal tevreden bent kun je 1 van de 2 versies verwijderen.

Groeten Marcel

Ik heb Office 2013 geinstalleerd en ook Office 2003 op de pc laten staan. Inderdaad was het zo dat het ene bestand wat zo belangrijk was voor problemen zorgde ; niet qua opmaak, maar met afdrukmogelijkheden. Inmiddels heb ik dit voorgelegd aan een forum en het lijkt erop dat dit opgelost kan worden. Bedankt voor jullie antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan