Van Orange naar een andere aanbieder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Ik heb een motorola V.50 GSM. Prepaid. De aanbieder is Orange, maar deze heeft een slecht bereik. Is het mogelijk om van aanbieder te veranderen en zo ja, hoe doe ik dat?

Blacksheep

Telefoon

Waarschijnlijk zul je niet je telefoonummer mee kunnen nemen, normaltier koop je gewoon een ander pakket bij een andere aanbieder en krijg je vooral in prepaid vorm een nieuw nummer.

Mischien als je eens naar een telefoon winkel gaat kunnen ze je daar heel goed uitleggen als je van prepaid naar prepaid wil over stappen met het zelfde nummer wat je moet doen.

grtjs jjw

Ik hoef hetzelfde nummer niet te houden. Het is gewoon voor mezelf als ik iemand wil bellen. Niemand heeft dit nummer .

KPN

Je gaat naar de KPN winkel en vraagt om een prepaid starters pakket, vraagt hoe duur het is en hoepla.

In dit starters pakket zit een nieuwe simkaart die je omruilt met de oude die nu ergens in je telefoon zit.

Als het goed is als je dan je telefoon aan zet krijg je een nieuwe provider en kun je meteen bellen met je nieuwe nummer.

Eigenlijk hoef je alleen maar te hopen dat je telefoon simlock vrij is maar daar ga ik wel van uit.

Simlock houd in dat Orange ervoor gezorgd heeft dat je bv. een jaar niet via een andere provider mag bellen.

grtjs jjw

Niet dat ik jou wil afhouden van een andere telefoon aanbieder, maar ik heb ook Orange en reis voor m'n werk door heel Nederland en heb nog nooit last gehad van slecht bereik.
Dus waaraan het dan wel zou moeten liggen........

Geplaatst door maestro12
Niet dat ik jou wil afhouden van een andere telefoon aanbieder, maar ik heb ook Orange en reis voor m'n werk door heel Nederland en heb nog nooit last gehad van slecht bereik.
Dus waaraan het dan wel zou moeten liggen........

Ik zit in de gemeente Epe in de bossen, waar ik wel met KPN kan bellen en niet met Orange. Dat is voor mij een reden om het te proberen. Als het met Orange ook goed zou kunnen, dan zou het voor mij geen enkel probleem zijn.

Met behulp van Orange is de telefoon Simlockvrij gemaakt. Ik heb nu KPN en kan zelfs binnen bellen. Omdat Orange kon zien dat ik waar ik woon geen bereik had, zijn ze me buitengewoon behulpzaam geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan