Van Outlook 2010 naar 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

biancaaxx

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Hallo,

Op de computer heb ik Office 2010, op mijn laptop heb ik Office 2013. Ik zit vaker achter de computer als laptop.. Ik vraag me af, als ik 2013 nu ook op de pc installeer, gaan alle gegevens die ik in outlook heb staan (mailtjes, mappen) dan verloren?

Dit wil ik namelijk allemaal behouden, omdat ik weleens thuis werk, staan hier dus verschillende e-mailaccounts op van mijn werk. Waarin talloze e-mails die ik nodig heb om informatie terug te kunnen vinden..
Daarnaast heb ik ook gelezen dat je met word 2013 PDF bestanden kunt bewerken(?) dit wil ik namelijk erg graag, mijn Adobe Acrobat XI versie is namelijk enige tijd verlopen, en kan ik dus aanpassingen in PDF prijslijsten niet meer aanpassen.

Dat is deels dus ook de reden dat ik graag Office 2013 ook wil installeren op de computer.. Ik wil dan alleen wel mijn gegevensbestanden van Outlook behouden..

Iemand die kan helpen?

Office3 2013 installeren

Ik heb zelf op mijn computer Office 2007 staan en heb daar Office 2013 bij geïnstalleerd. Alle bestanden en instellingen die ik in 2007 had staan zijn zonder problemen overgenomen en al mijn ingestelde mailaccounts werkten gelijk in 2013. Ik heb hier geen aanpassingen voor gemaakt en geen instellingen voor hoeven veranderen.
Het mooiste is nog dat het Office 2007 gewoon is blijven staan, Office 2013 is er dus gewoon bij gekomen. Ik kan nog steeds vanuit het startmenu de programma's van het 'oude' Office gebruiken en ook daar werkt alles nog zoals vanouds.

Ik heb nog niet geprobeerd het Office 2007 te verwijderen dus ik weet ook niet of daarna alles nog blijft werken. Waarschijnlijk wel maar op dit moment is waarschijnlijk nog niet zeker genoeg om het te proberen.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Vriendelijke groet van John.

Outlook gegevens zullen nooit verloren gaan. In de eerste plaats staan de mails, agenda's etc. Ook nog op de server en zullen die indien nodig gewoon opnieuw worden opgehaald.
Ten tweede is de kans groot dat uw outlook ongerept blijft na de upgrade.... Outlook is daarvoor voorzien.
Ik zou mij alvast geen zorgen maken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan