van outlook naar outlook expres ?????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winger

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Hallo, mijn vriend heeft op zijn pc voor zijn email programma, outlook 2003 en wil dit graag overzetten naar outlook expres, alleen weten wij niet zo goed hoe we dat moeten doen.
Kan iemand vertellen hoe dat werkt of waar ik wat kan vinden op het internet dat ik kan afdrukken om het zo stap voor stap over te zetten.
Thanks

Ik zou niet begrijpen waarom je juist van Outlook naar OE wil overstappen maar dat terzijde...

Dit staat er op de MS pagina, het is echter wel de andere kant op. Wellicht werkt het dus ook wel de kant van je kameraad op?
Overstappen

Om over te stappen van Outlook Express op Outlook hoeft u het programma niet te deïnstalleren. Wel kan het nodig zijn de instellingen uit Outlook Express over te nemen. Dat gaat als volgt:

Kies in Outlook Bestand >> Importeren en exporteren.
Kies vervolgens kies Internet e-mail en -adressen importeren.
Klik op Volgende.
Kies Outlook Express 4.x, 5.x, 6.x.
Selecteer of u e-mail, het adresboek of ook regels wilt importeren en klik op Volgende en/of Voltooien.

Outlook importeert alle benodigde gegevens uit Outlook Express. Dit programma heeft u voortaan niet meer nodig.
bron

OE is meer overzichtelijk en makkelijker om mee te werken zegt hij. Ik ga het eens proberen en laat wel wat horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan