van pc naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

clickx

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2002
hoi beste forumgangers

kan er iemand mij eens zeggen hoe ik 2 pc aan elkaar koppel om zo dan bestanden over te zetten ??
liefst zonder netwerk.

greetz clickx ;-)

Null-modem (seriële poort), USB kabel, Branden van data op CD

hoi

en kun je ook eens uitleggen wat ik juist moet doen ivm null modem en usb want in de andere pc staat geen brander

hi
ik zelf gebruik een kabel die aangelsoten is op beide pc's via de printerpoort daarbij gebruik ik het progje FIX
en klaar is kees .Mocht je het niet kunnen vinden ,mail mij dan ff ,stuur ik het naar je toe
succes....

Het programma FX is naar mijn weten niet geschikt voor lange bestandsnamen, het is een 16bits programma (DOS). Als er een 32 bits versie is hoor ik dit graag.

Een null-modemkabel is geschikt voor een paar bestandjes, als je regelmatig meerdere bestanden moet/wil overbrengen dan is zoiets veel te traag en dat irriteert op den duur.

Bij een beetje computerwinkel kun je een USB-netwerkkabeltje halen, hiermee gaat het al weer een stuk sneller.

Het snelst blijft een "netwerkje" met b.v. een crosskabel.

hoi

hoe doe je dat met een usb kabel?
want anders zal er niks opzitten dan een crosskabel aan te schaffen :-)
en het progje fix vind ik niet.

greetz

Als je zo'n USB kabel koopt dan vind je er ook een handleiding bij, is erg simpel verder.

dus dat is geen gewone usb kabel want ik heb er geen handleiding bijgekregen toen ik een usb kabel kocht :-)

Nee, dat is geen gewone USB kabel, dat is een USB-netwerkkabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan