van pc naar ps3 bestanden zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

radical03

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Berichten
106
hoe kan ik van mijn pc bestanden overzetten zoals muziek enzo naar mijn ps3? zonder kabeltje ofzow want heb een vaste pc. ok met usb maar gewoon zonder usb ofzow. heb je daar programmatje voor nodig ofzow?
 
Je zal toch een netwerkverbinding moeten hebben, draadloos of bedraad. Anders via een FAT32 geformatteerde externe hardeschijf.
 
ok kan je ook met dat programma bestanden opslaan op je hardeschijf van je ps3?
 
Ja, dat kan. Met de PS3 naar het bestand navigeren, driehoekje drukken en kiezen voor copy.
 
hmm lukt me niet. er komt altijd een fout als ik bestanden wil zoeken of gewoon mijn verbinding wil zoeken. ik zie me pc wel maar ik kan er niets zien
 
Wat gebeurde als je specifiek 1 schijf/partitie deelt in PS3mediaserver?
 
moet je eens je firewall uitschakelen en je andere virusscanner zoiets als Norton ofzo. Ik had hetzelfde en ik heb ESET. Deze blokkeerde het uiteindelijk.

van de rest is ps3mediaserver een zeer goed programma met decoders voor ALLE ondertiteling.
 
Eset blokkeerd hier niet hoor, kan gewoon gebruik maken van de PS3mediaserver.
 
bij mij moet ik heb even toestaan bij geavanceerde opties en dan vind de ps3 hem, Misschien staat mijn beveiliging hoger ofzo. In ieder geval adat is te proberen bij andere virusscanners, misschien doen die het wel.
 
Heb jij soms de Security suite van Eset, want een virusscanner houdt geen netwerk verkeer tegen een firewall wel.
 
Dan heb je dus niet alleen de virusscanner van Eset. Een virusscanner houdt geen netwerk verkeer tegen.
 
hier is een screenshot hoe je het kan toestaan bij eset (wel ff een ander progje maar is hetzelfde idee)



andere vraag, is het probleem al opgelost radical03???
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan