van pc naar tv toestel!

• Onderwerp starter Onderwerp starter remly
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

remly

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
wat heb ik precies allemaal nodig om van mijn pc een aansluiting te maken naar mijn tv toestel!.
zodat ik via de pc films kan zien op mijn tv toestel!

Een videokaart met TV- out en de bijbehorende kabel naar de TV. That's all.

Maar hoe kan ik er nou achter komen of ik al zo een kaart hebt in de pc!

Laatst bewerkt:
Als het goed is zit er een videokaart in je computer ja, maar er zijn videokaarten met en zonder TV- out. Al sje hier het type van je videokaart kan posten, dan kunnen wij je wel vertellen of er tv out op zit ja of nee. Dat staat vast wel ergens in het boekje van je pc. Of als er geen boekje bij zit een kaartje waar de specificaties op staan. Kijk anders eens op configuratiescherm> Beeldscherm instellingen en kijk dan wat er achter beeldscherm staat...

ik heb er waarschijnlijk een plug en play-monitor op cirrus logic 5480 compatibele grafische kaart in zitten

Mmm die videokaart kan ik zo niet vinden op internet, in ieder geval niet de specificaties... Zit ie in een packard bell of compaq? Zo ja, kun je me het type pc vertellen? En zo nee, kun je me anders vertellen wat de naam van je pc is?

ik heb een intel pentium lll-processor
kloksnelheid: 796 mhz
256 mb ram geheugen

Het is dus een samengestelde computer? Geen merk? Als ik het merk en type heb, kan ik namelijk ergens opzoeken of daar nog specificaties op het internet staan. Ik kan die van je videokaart namelijk niet vinden. Wellicht iemand anders op helpmij. Of als je dus merk + type (als je dat hebt) kan posten, dan kom ik er misschien ook nog wel uit.

ik heb een samengestelde pc,

ik heb net SiSoft Sandra 2003 gedownload is het daar ook mogelijk om een copie te maken van wat ik in de pc heb zitten of moet ik dat 1 voor 1 hier gaan neerzetten!

Ja dat kan dmv de print screen knop. Als je in beeld hebt wat je wil laten zien, druk je op print screen, dan open je paint, en kies je voor plakken (of ctrl + V) dan krijg je wat je in beeld had als plaatje in paint. dan moet je het nog wel wat kleiner maken anders kan je het hier niet als bijlage plaatsen. Ook is het raadzaam om als jpg bestandje op te slaan, anders wordt het ook te groot.

mode: cirrus.sys
versie: 5.01.2600
harde schijf: IBM DDRS-34560D SCSIDISK DEVICE

Is dit iets!

misschien een raar idee hoor, maar:

als je aan de achterkant van je computer kijkt, zit daar de kabel van je monitor in een slot. Als naast dat slot ook nog een ronde aansluiting zit heb je toch een tv-out??????

Nee helaas zit dat er niet, maar nu weet ik een beetje genoeg dus dan ga ik het maar aanschaffen.

iedereen bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan