van pc naar tv werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi ik heb een probleempje .

ik wil beeld van mijn pc naar de tv krijgen. het is me tijd geleden keer gelukt maar nu lukt het mij niet meer.

ik heb een nvidia geforce 2 mx/mx400 met s uitgang.

heb de nieuweste drivers al geinstalt.

heb het prog tv tools. enigste wat ik zie zijn van die test balken blauw rood paars groen licht groen/blauw enz.

maar geen beeld.

had de tv al aan met opstarten van de comp.

kabels zijn goed.

wie weet raad wat ik moet doen?

alvast bedankt groetjes mike:thumb:

Heb je in je display propertie's je tv-out wel aan gezet bv op clone ??

hoi hoe doe ik dat dan want als ik bij eigenschappen ga kijken van mijn nvidia kaart staat alles in engels :D

alvast bedankt groetjes mike

heb al gekekens bij site maar kom er niet echt uit

uhm ff uit m'n hoofd ga rechtermuisknop op leeg stukje bureaublad, klik properties je komt nu in de siplay propertie's.

In tabblad settings klik op advanced

Waarschijnlijk heb je nu een tabblad nvidia ga daarheen
Volgens mij krijg je nu links een menu met nview als optie en daar vul je van single display --> clone in en dan apply en ok

(Doe dit uit m'n hoofd zit nu achter een ATI, dus mogelijk heet het net even iets anders)

hoi zie bijlage wat jij zegt heb ik er niet tussen staan misschien dat ik nog iets software mis?

Bijlagen

• nvidia.jpg
    nvidia.jpg
    51,5 KB · Weergaven: 48
heej dat is wel vreemd.... Heb je de nieuwste drivers gedownload van www.nvidia.com ? (minder dan een maand geleden ?)

Heb je in je settings tabblad van je display propertie's wel 2 beeldschermen staan ?

Heb je trouwens je kabels allemaal wel aangesloten ?

hoi .

als ik de alle nieuwste drivers instal. werken de spellen niet meer. geen details meer.

dus heb wel wat oudere drivers maar volgens de handleiding van tvtools moeten ze daar wel mee werken dus.

het lijkt wel of ik wat mis .

settings tabblad van je display propertie's waar staat dat?

ik heb alle tabladen na gekeken maar zie nergens 2 schermen.

alle kabels zijn goed aan gesloten dus ik zie wel zn testbeeld.

als ik de stekker eruit haal word het scherm ook zwart dus kabels zijn goed.

ja dat testbeeld zit me ook wat dwars, meestal als je tvout niet aan staat heb je gewoonb zwart beelkd op je tv.

Settings tabblad is rechtermuisknop op bureaublad en dan properties, tabblad settings

Zie je daar in de afbeelding 1 of 2 beeldschermen ?

hoi nee er staat er maar 1

is het weer moeilijk geval van mij hahaa

nou dat zou betekenen dat of je videokaart geen tv out onderstuend (en je hebt er kabels in gestopt dus dat zal het wel niet zijn) of dat je huidige driver je tv out niet herkent

probeer eens nieuwe drivers, dat van die spellen lossen we desnoods later wel weer op

Waar woon je trouwens ongeveer, ik in groningen als je niet te ver weg woont wil ik het wel ff voor je oplossen

hoi ik ga nu deze downloaden die zijn dan goed toch?

deze

ga ze er nu opzetten

ben er zo weer

Je hebt wel windows 200 of xp he ?? Daar is die driver nl voor (Even just to be sure :) )

haha ja ik heb winxp dus.

nou de drivers staan erop.

als ik nu op burblad rechtermuisknop eigenschappen klik zie ik nog 1 monitor en bij settings staat verder ook niks veranderd alleen dat het andere versie drivers is.

hheeellllpppp :thumb:

en je hebt het menu nview ook nog steeds niet ?? (zoals hierboven beschreven ?? )

Dan is het echt heel vreemd

Wat voor kabel gebruik je s video of cinch ? en hoeveel meter kabel zit ertussen ?

hoi het is een standaart kabel die van scrt aan sluiting over gaat naar zn svideo stekker en een losse jackplug voor geluid. het is een kabel die er voor is orgineel dus.

maar hele tijd geleden heb ik het ook al eens keer aan de praat gehad maar weet niet meer hoe haha.

nee heb ook nog geen nview settings

hmz ik geef het even op voor nu, zal vanavond thuis wel ff kijken bij m'n nvidia of ik misschien nog iets over het hoofd zie...... Miscchien iemand anders hier met een idee ??

Als je niet te ver van groningen woont wil ik er wel eens naar kijken.

hmm oke jammer maar geef niet.

ja ik weet niet wat je ver noemt ik woon bij apeldoorn in de buurt hahaha.

nou ik ga zelf ook nog even verder knooien maar toch bedankt.

groetjes mike:thumb:

haha, ja dat is wel een beetje te ver uit de buurt :)

Zal vanavond nog even voor je verder zoeken, maar misschien dat iemand hier nog een goed idee krijgt !

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan