Van pc naar tv???

• Onderwerp starter Onderwerp starter socky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

socky

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Hallo Allemaal,

Ik heb een vga kabel en een audio kabel. deze heb ik beide aangeslaoten van mijn pc naar mijn tv. alleen is mijn vraag: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik zowel beeld heb op tv als op pc?Ik kan nu omschakelen van tv naar pc en andersom. Ik heb als videokaart een RADEON X300 series. Kan iemand mij helpen?Kan het wel?

Ik denk dat het handig zou zijn wanneer je wat meer informatie geeft over de huidige opstelling. Waarmee stel je het signaal in? Gewoon de Ati CCC of CP? Daar kun je instellen hoe je de TV wil gebruiken, als alternatief beeldscherm, uitbreiding van je beeldscherm of als clone. Hoe heb je je TV aangesloten? Via een tweede VGA aansluiting op je videokaart, begrijp ik?

Ik heb een vga kabel lopen van de pc naar tv. deze vga kabel heb ik aan de hand van een connector(vga to dvi adapter) aangesloten op de dv uitgang van mijn computer. die vga kabel gaat naar de pc in, in mijn tv. ik heb een samsung lcd tv. het beeld en geluid is goed, alleen moet ik steeds omzetten van pc naar tv. daarnaast moet ik ook mijn audiokabel van mijn boxen eruithalen, zodat ik de andere audio kabel kan verbinden met de tv om geluid te krijgen op mijn pc.

je moet in catsylist control center, even zoeken naar monitor eigen schappen, daar klik je op je lcd tv (wat waarschijnelijk gezien word als monitor) rechtermuisknop, en kloon kiezen, oja die moet je allemaal doen in geavanceerde modus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan