van pc tot pc bellen/geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

froggy100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
ik heb een probleem met windows live messenger, als ik probeer: van pc naar pc bellen
lukt het niet om het rode streepje naast mijn naam (microfoon) of naast de naam van die ik probeer te bellen (speaker) dit is geluid dempen. Ik krijg dat geluid dempen niet weg.
ik heb al van alles geprobeerd, kom er niet uit.

wie kan mijj helpen?

als ik in bv in skype de geluidstest uitvoer, staat alles goed, kan ik mijn geluid/stem opnemen en afspelen ik hoor alles. Dus stekkertjes zitten wel goed.

ik gebruik een headset van logitech en heb een laptop, ik probeer naar afrika te 'bellen'
met van pc naar pc bellen in windows live messenger, heel af en toe hoor je 1 woord, en dan niets meer.

Ik denk dat het aan de verbinding ligt, en niet aan je computer. Je zegt ook dat je af en toe 1 woord hoort. Probeer eens te Skypen met een Nederlander, da'n weet je het zo.. Voor Skype is 'n behoorlijke internet verbinding nodig, die is er lang niet overal in Afrika.
Dempen: Ik dacht dat je alleen kunt dempen als er verbinding is, daar ligt -denk ik- het probleem ook niet.

ik denk eigenlijk ook niet dat het aan de computer ligt omdat ik af en toe iets hoor.
misschien idd de langzame verbinding aan die kant.
ik ben al op zoek naar iemand anders uit dezelfde plaats daar in afrika met wie ik zou kunnen skypen of windows live messenger uit kan proberen.
bedankt trouwens voor je reactie

probleemis er nog steeds, nog geen oplossing gevonden
wie weet wat ik nog kan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan