van pdf naar word2010 (adobe 9)

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik wil pdf-jes bewerken en heb adobe 9
volgens de site van adobe kun je met 9 een pdf zonder infoverlies omzetten in word. in een demonstratiefilmpje laat men zien dat het heel eenvoudig is. als ik het wil doen, zie ik alleen de mogelijkheid om er *.txt-documenten van te maken. dus geen word.
wat is er mis? of moet ik iets (betaald?) downloaden?

waar het mij alleen om gaat is dat ik bijvoorbeeld markeringen kan aanbrengen of woorden kan onderstrepen en zo. en dat natuurlijk met behoud van oorspronkelijke layout.
wie helpt mij?
dank alvast
htil

ik wil pdf-jes bewerken en heb adobe 9
volgens de site van adobe kun je met 9 een pdf zonder infoverlies omzetten in word. in een demonstratiefilmpje laat men zien dat het heel eenvoudig is. als ik het wil doen, zie ik alleen de mogelijkheid om er *.txt-documenten van te maken. dus geen word.
wat is er mis? of moet ik iets (betaald?) downloaden?

waar het mij alleen om gaat is dat ik bijvoorbeeld markeringen kan aanbrengen of woorden kan onderstrepen en zo. en dat natuurlijk met behoud van oorspronkelijke layout.
wie helpt mij?
dank alvast
htil

hell op pdf kan het snel en eenvoudig

het werkt niet zo goed
conversie gebeurt, maar in krantenartikel 'mengt' ie de kop met de tekst. en je kunt ook niet binnen een kolom selecteren, de software neemt alle regels uit alle kolommen.
en een artikel uit tijdschrift converteert ie wel, kost wel erg veel tijd vind ik, wordt als word-document opgeslagen maar kan daarna niet geopend worden..
heb je een verklaring of een alternatief?

ik zie net dat het bestand dat het programma heeft aangemaakt groter is dan 512 Mb. En dat kan ie niet openen, zegt Word.

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit. heb de documenten die ik eerder gebruikte (zie boven) ingevoerd en, zoals dat voorgeschreven wordt, verstuurd via e-mail maar ik kreeg niks terug...:(

kreeg - nog ? - niks terug .

Kun je ons op de hoogte houden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan