van plan over te stappen naar Home van Essent

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,

Ik ben nu bij Tiscali en heb ISDN. Vindt de telefoonkosten te hoog.
Is het een goed idee om over te stappen naar @home van Essent? Basisabonnement 29,95 euro

Bedankt

Als je veel internet is het een goed idee om over te stappen naar kabel of misschien adsl

Als je ADSL neemt van tiscali houdt je je email adres. Of @Home de beste keus is betwijfel ik.

Dan zou ik voor adsl gaan want Essent eigenaar van @homo daar zal ik nooit vrienden mee worden !!
Die lui zijn erger dan ambtenaren wat een burocratie bij die lui !!!

ADSL is bij ons voorlopig nog niet!

ISDN is een duur abonnement. ADSL van Tiscali was wel ietrs,maar hier is voorlopig geen ADSL(te weinig belangstelling)
Toch maar @home van Essent.?

Dan zou ik voor adsl gaan want Essent eigenaar van @homo daar zal ik nooit vrienden mee worden !! Die lui zijn erger dan ambtenaren wat een burocratie bij die lui !!!

Tsja...., ik zit zelf ook bij @home, tot nu toe nog geen problemen gehad, okee....., af en toe een probleempje met de mailserver daar gelaten.
Welke provider is wel 100% perfect!

Re: ADSL is bij ons voorlopig nog niet!

Geplaatst door duin1
ISDN is een duur abonnement. ADSL van Tiscali was wel ietrs,maar hier is voorlopig geen ADSL(te weinig belangstelling)
Toch maar @home van Essent.?
Je keuze wordt dan aardig beperkter.

Geplaatst door bartb112
Dan zou ik voor adsl gaan want Essent eigenaar van @homo daar zal ik nooit vrienden mee worden !!
Die lui zijn erger dan ambtenaren wat een burocratie bij die lui !!!

Heb ook al wel met hun te maken gehad (maar dus in het zuiden en niet in het hoge noorden) en heb totaal geen klagen over Essent/@home, altijd netjes en snel geholpen door de helpdesk/service afdeling.

@home

@home is voor mij een zeer goede provider. Nog nooit geen noemenswaardige problemen gehad. Is vrij snel en stabiel in zijn verbindingen. Denk zelf dat je er geen spijt van zult krijgen. Maar dat moet je uiteindelijk zelf bepalen. Succes ermee!

Ken diverse mensen die de 'light' versie van @home hebben en het valt hun reuze mee.

@home

Ik ben al jaren bij @home en dat bevalt heel goed.
Is in elk geval niet zo'n bijeen geraapt zootje als bij UPC of Casema. Verbindingsnelheid is echt top, kan ADSL echt niet aan tippen.

Kijk wat die man uit Hoogeveen zegt is onzin, hij kan het nog niet krijgen en moet zich vermaken met kabel van de Rendo. Dat blijkt nu overgenomen te zijn door Essent en ik heb begrepen van familie daar dat ze het netwerk gelijk aan het aanpassen zijn om straks sneller te kunnen internetten daar.

Dat is een ander verhaal. Om terug te komen op je vraag: GEWOON DOEN!!!

Aceman,

In hoogezand is de verbinding idd goed. Denk wel dat jij de snelle variant hebt en duin1 zit te denken over de light versie

@home

Yep, ik heb de breedband versie maar het @home basispakket heeft ook nog altijd een snelheid van 312kb.

Kan je dus ook nog aardig mee uit de voeten.

@home

Yep, ik heb de breedband versie maar het @home basispakket heeft ook nog altijd een snelheid van 312kb.

Daar gaan we weer 312 Kilo BIT!! is geen kiloBYTe!!, deel het dus door 8 en je houdt er 39 kilobyte van over (maximaal !)

Met het niet veel duurdere breedband pakket haal je snelheden met pieken die de 512 kilobyte overschrijden (4096 kilobit dus!!) .

Ze zeggen soms dat ADSL stabieler is dan kabel maar heb ik althans in de 3 jaar dat ik bij @home ben nog nooit iets van gemerkt.

Gemiddeld download ik met 350 kilobyte per seconde (2800 kilobits per seconde zonder accelerator)

Aangezien het prijsverschil klein is en de bandbreedte die je extra voor krijgt vele malen groter is lijkt me de keuze snel gemaakt.

Kabel boeren hebben terecht een hoop kritiek te verduren gehad maar vergeleken met UPC en Casema en (krijg het bijna niet zonder walging uit mijn strot) Brunssum.net is @home de Rolls Roys onder de kabel providers.

Maar ja ik kan natuurlijk niet in je beurs kijken.

Suc6

Laatst bewerkt:
Wat is de snelheid van Tiscali? Gaat Duin1 erop vooruit of op achteruit?

@home

Wat is de snelheid van Tiscali? Gaat Duin1 erop vooruit of op achteruit?

@home Basic is in ieder geval sneller dan 2X ISDN, hij zal met @home Basic dus beter uit zijn.

grtz.

Heb het effe nagekeken: @home basis 61Kb/s en Tiscali 7Kb/s.

Toch wel veel positieve @home gebruikers dan.
Ben benieuwd wat duin1 gaat doen....

Nagekeken

Heb het effe nagekeken: @home basis 61Kb/s en Tiscali 7Kb/s.

Nee je bedoeld dat @home 61 KB/s is en Tiscali 7 KB/s.

Let op de hoofdletter B (het feit dat het een hoofdletter is maakt het 8 keer zo snel.)

Zucht....

Tron.

Zou je mij uit kunnen legen wat het verschil is? Je hebt in ieder geval gelijk dat het met een hoofletter moet worden geschreven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan