van provider veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemVercruise

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2008
Halo, ik ben willem vercruise, en ik wil iets zeggen;
In belgie hebben we providers, en in nederland ook, maar het enige verschil daartussen is:
Dat je bij de nederlandse providers een onbeperkte limiet hebt, wat betekent dat je onbeperkt kun surfen op 't net, maar dat is zeker niet het geval bij belgie, daar zijn de providers aan een bepaald limiet gebonden, en wanneer je 100% bereikt( dus dat wil zeggen dat je limiet op is ), dan kan je alleen aan verlaagde snelheid verder surfen, HEEL TRAAG!!!

Maar toch ben ik erin geslaagd om een belgische provider te vinden waarbij je onbeperkt kunt surfen, maar het probleem is als volgt / ik heb Telenet comfortnet ( met limiet dus ),
hier volgt een lijst met de eigenschappen van comfortnet:

Snelheid:
ontvangen (maximum) : 6 Mbps
versturen(maximum) : 256 kbps

Maandelijkse abonnementsbijdrage : 30,4 euro

Maandelijks basisvolume1 (ontvangen + versturen) : 4 GB

Dat was dus van comfortnet telenet, kost dus 30,4 euro, maar ik heb een provider gevonden die nog beter is: dxADSL : hier volgen wat eigenschappen:

Maximale downloadsnelheid : 6Mbps
Maximale uploadsnelheid : 640Kbps
Maximaal dataverbruik/maand : 175 GB
Prijs incl. btw : € 32,5

Zoals u ziet is de prijs van telenet comfortnet en en dxADSL hetzelfde, maar u ziet dat er een enorm verschil is :

Bij telenet is de Maandelijks basisvolume1 (ontvangen + versturen) : 4 GB
en bij dxADSL is het : 175 GB
, maar bij het ontvangen is de snelheid evensnel bij elk: 6mbps

Hoe komt het nu dat er z'onj enorm verschil is tussen die providers voor dezelfde prijs!!, 4 en 175 GB:eek::eek::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

en nog een tweede vraag:
is Maandelijks basisvolume hetzelfde als maandelijks dataverbruik???????(ik twijfel eraan dat dat hetzelfde is omdat er z'on groot verschil is in GB )

en nog een derde en laatste vraag:
dus als ik de dxADSL provider neem, blijf ik even snel
op het net surfen, en videos van youtube bekijken, omdat de snelheid bij ontvangen ( niet uploaden:D ) hetzelfde bij allebij de browsers is > 6mbps, toch?????

Dankuwel

Laatst bewerkt:
1) geen flauw idee. Misschien kopen zij goedkoper in. Of ze trekken zich niks aan van de huidige limieten

2) Ja

3) Ja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan