Van ROOT naar website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

greettie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
Misschien is dit al eens gevraagd, maar ik heb geen tijd alles door te zoeken.

Als beginner heb ik een website gebouwd met Frontpage en het lukt me niet zonder tussenkomst van de provider de site op het internet te zetten. Ik schijn alles in de ROOT te plaatsen en het moet in de websitemap? Nu heb ik de site aangepast en weer gepubliceerd met het gevolg dat ie weg is. Om wanhopig van te worden.
Zou iemand zo aardig willen zijn me uit kunnen leggen wat ik nu precies verkeerd doe?
Houd er wel rekening mee dat ik een beginner ben.

Vast bedankt.

Greettie

Zou iemand zo aardig willen zijn me uit kunnen leggen wat ik nu precies verkeerd doe?

Geen idee, kan meerdere oorzaken hebben;

Zo is het eerste vereiste dat de mapstructuur die je op je pc hebt aangelegd ook bij je provider in stand houd.
De pagina waar iedereen op "binnenkomt" moet index.html heten en mag niet in een map staan maar moet bij je provider in de map "root" of "html" komen, dit verschild per provider. Bij mijn provider is het de map "html"

Je kan ook een webserver hosten op je eigen netwerk (zeg ik het goed?) achterwege laten en aan een webhost als 110MB of 50WEBS (Google ze maar) denken. Hierop kun je bestanden uploaden, zodat je ze ook kan gebruik als host voor je website.

Succes. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan