• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

van selectievakje naar factuur met formule of macro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

styxeldiablo

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2016
Goedemorgen allen,

Misschien wil ik weer onmogelijke dingen doen :P
Ik probeer aan de hand van selectievakjes gegevens op een factuur te zetten, door het klikken van een vakje zou dan de omschrijving in de cel ervoor op de factuur moeten verschijnen. Dit had ik met een ALS formule gedaan echter had dit niet het gewenste resultaat. Stel ik klik vakje a en c aan dan komt op de factuur;

a -> bedrag
0 ->
c -> bedrag

Dit vond ik niet zo netjes natuurlijk, ik zoek dus een oplossing zodat wanneer er geen vakje aangeklikt wordt deze dan ook niet gebruikt wordt op de factuur en wanneer bijvoorbeeld a en c aangeklikt worden dat deze dan netjes onder elkaar verschijnen zonder blanco regels op de factuur.
Ik hoop dat het wat duidelijk omschreven is, vond het toch wat lastig mijn ideeen zo om te zetten in tekst :P

Heb de sheet als dropbox link bijgevoegd omdat ik via het forum geen bijlage kon toevoegen.

https://www.dropbox.com/s/igdfmt0htlm65c2/hulpsheet.xlsx?dl=0

Groetjes,

Robert

Toevoegen bijlage:
Klik op Ga geavanceerd.
Klik dan op het paperclipje,

Vermijd het gebruik van samengevoegde cellen,daar komen alleen vodden van.
Voorzetje

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan