Van speedtouch naar linksys

Status
Niet open voor verdere reacties.

achmed28

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
8
ik heb pas een router gehaald een linksys wag54g. Maar k weet echt helemaal niks van draadloos internet. Hoe ik dat moet doen. Ik heb zelf adsl van speedlinq met een speedtouch thomson 546 modem. Mijn pc kan gewoon aangesloten worden met kabels maar mijn laptop wil k draadloos.
 
Dan hebben wij precies hier wat je zoekt. ;)
 
ik begrijp m niet. Moet je ook software installeren voor de router zelf. Of gaat dat allemaal automatisch. IK begrijp er niks van. Met mijn oude modem had k software die k installeer. maar hoe werkt dat met een router. En moet je de oude modem ook gebruike of alleen de router om verbinding te krijge
 
Dat hoeft niet, je moet wel wat instellingen doen. Type in de adresbalk van je browser eens 192.168.1.1 als het goed kom je nu in de router alwaar je de instellingen kan doen die in de link staan die ik je eerder gaf.
 
t lukt niet. Ik heb de route aangesloten aan mijn pc zoals k de modem had aangesloten. en als ik 192.168.1.1 intik in browser kom k niet bij de instellingen. Er is geen verbinding. Bij ipconfig staat er iets met ontkoppeld.
 
Tja zo moet het wel, zie ook hier Heb je er geen handleiding bij gekregen. Met een linksys kan een "kind de was doen"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan