van tele2 naar andere provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

l0ver

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
ik heb nu een tele2 abbonement op me mobilie telefoon maar nu kan ik mijn abbonement verlangen kan ik dat naar bv. orange ofzo verlengen

of moet ik wachten tot mijn abbonement is afgelopen en dan en nieuw abbonement nemen?

je zult eerst je oude abbo van tele2 op moeten zeggen. Dan kan je evt veranderen en ook je oude nummer meenemen....En dan ligt het er aan of je telefoon simlock vrij is want anders kan je niet van telecomaanbieder veranderen

Laatst bewerkt:
nou kijk het zit zo ik wi van tele2 af maar ook een nieuwe telefoon maar normaal kan je toch 3maanden van te voren je abbonement verlengen maar, kan je hem dus niet naar orange ofzo verlengen

tele2 (2 jarig abbo) + (oude telefoon)

-->

3 maanden van te voren verlengen

-->

orange (2 jarig abbo) + (nieuwe telefoon)

kan dat of moet ik wachten tot mijn abbo is afgelopen en dan bij orange eentje openen

Als je van Tele2 af wil, zeg je gewoon het abonnement op.
En bij Orange vraag je een nieuwe abonnement aan (met toestel), met eventueel overname huidige mobielenummer, na beëindiging Tele2 contract.

ik heb nu een tele2 abbonement op me mobilie telefoon maar nu kan ik mijn abbonement verlangen kan ik dat naar bv. orange ofzo verlengen

of moet ik wachten tot mijn abbonement is afgelopen en dan en nieuw abbonement nemen?

Beste IOver,

Enkele maanden voor het einde van je Tele2 contract kun je besluiten het abonnement te verlengen [(meestal) inclusief nieuw gratis toestel], het contract op te zeggen [schriftelijk] dan wel het mobiele nummer uit te laten porteren naar een andere provider.
Deze laatste optie houdt in dat je het mobiele nummer behoud en dit dien je te doen door een nummerbehoudaanvraag in te dienen bij de 'nieuwe' provider. Het is dus niet noodzakelijk, of beter gezegd het is ongewenst, om het contract bij Tele2 eerst op te zeggen. Doe je dit wel, en er gaat wat mis bij de nummerbehoudaanvraag, dan loop je het risico dat het nummer verwijderd wordt en niet meer te behouden valt. Zo werkt het overigens bij alle providers in Nederland.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en hoop natuurlijk dat je gewoon bij Tele2 blijft.

Met vriendelijke groet,
namens WebServiceTele2

Robert

reactie overstappen tele2 naar andere provider.

Hoi

Zodra je over wilt stappen van tele2 naar een andere provider hoef je niets op te zeggen.
De nieuwe provider doet dit voor je.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan