Van vinden julli van mij nieuwe forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door toetje33
bij werkt hij ook, ik vind het forum zelf wel geinig, niet echt supermooi.

hij is nog niet af, mijn forum,

Maar hij laad als een trein.

Geplaatst door DENNIS90

hij is nog niet af, mijn forum,

Maar hij laad als een trein.

Dat komt omdat er weinig mensen opzitten en omdat je
database niet echt groot is....

Ziet er leuk uit, jammer van de spellingsfouten. Ik zou hier nog extra aandacht aan besteden als ik jou was.
Verder wens ik je er veel succes mee.

Groeten Oossie.

Geplaatst door KaWouter

Dat komt omdat er weinig mensen opzitten en omdat je
database niet echt groot is....

nee hoor, is een linux sever, kan meer aan dan nt server.

Al zijn er veel berichten, hij blijf snel.

heb mijn forum weer aangepast, kijk maar.

En linux gaat nooit down. kan 7 dagen per week, 24 uur aan blijven zonder reboot.

http://www.topforum.nl/plus/forum/?ID=165

Laatst bewerkt:
Geplaatst door DENNIS90

nee hoor, is een linux sever, kan meer aan dan nt server.

Al zijn er veel berichten, hij blijf snel.

heb mijn forum weer aangepast, kijk maar.

En linux gaat nooit down. kan 7 dagen per week, 24 uur aan blijven zonder reboot.

http://www.topforum.nl/plus/forum/?ID=165

Dude.. waar denk je dat Helpmij op draait? Juist Linux.. en NT kan ook prima 24/7 aanstaan hoor.. de mijne heeft zo'n 42 dagen aangestaan zonder problemen. (Daarna begon Winroute te ouweh0eren plotseling)

Geplaatst door BrEeZeR

Dude.. waar denk je dat Helpmij op draait? Juist Linux.. en NT kan ook prima 24/7 aanstaan hoor.. de mijne heeft zo'n 42 dagen aangestaan zonder problemen. (Daarna begon Winroute te ouweh0eren plotseling)

las, dat maar in een test, dat linux meer aan kan, en nooit hoeft te rebooten, nu maar af wachten:D

Dennis waarom ben je deze site begonnen. Is het geen concurrent van Helpmij.nl? Zo ja is het dan niet vreemd om hem hier te promoten?

Just wondering..........

Geplaatst door harmen__666
Dennis waarom ben je deze site begonnen. Is het geen concurrent van Helpmij.nl? Zo ja is het dan niet vreemd om hem hier te promoten?

Just wondering..........

tuurlijk, niet mijn forum is anders. en tegen helpmij kan ik nooit op.

Hmz, ik vind em lelijk.

Veels te, maar dan ook veels te zwart. Lijkt net begrafenis-stijl. Sorry.

Ha het schiet op er zijn al 5 geregistreerde gebruikers zou je de 15 halen of niet !

Wat is dat steeds; ik krijg een melding dat er hier een nieuw bericht is geplaatst, maar steeds is dat bericht er niet.

Wil jij (dennis90 denk ik) niet steeds een bericht plaatsen om deze later weer te verwijderen? Al die email-popups steeds...

Telkens denk ik dat er hier gereageerd wordt, maar dan staat er weer es niks. Dit wordt een beetje irritant.

@muurhond, ik ben het geheel met je eens.

Groeten Oossie

Geplaatst door bartb112
Ha het schiet op er zijn al 5 geregistreerde gebruikers zou je de 15 halen of niet !

Nu al 11 geregistreerde, en 71 brichten.:D:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door DENNIS90
blabla
Dit is wel een beetje schooien om leden; als je forum goed is komen de leden vanzelf. Iedere keer hier een link plaatsen begint een beetje irritaties op te wekken.

Zet die link in je profiel ofzo, dan hoeft deze topic niet voortdurend omhoog geschopt te worden. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan