Hoi !
Tja, staat er toch duidelijk: gewoon 64-bits aanschaffen, dit is geen upgrade in de zin van 32-bits Home naar 32-bits Ultimate o.i.d.
Derde punt van boven !!
Greetz,
Harry.
Hoi Harry,
Ik lees dit derde puntje van boven toch anders:
------------------------
Kan ik upgraden van een 32-bits versie van Windows naar een 64-bits versie van Windows?
Nee. Als u momenteel een 32-bits versie van Windows uitvoert, kunt u uitsluitend een upgrade uitvoeren naar een andere 32-bits versie van Windows. Op dezelfde manier kunt u uitsluitend een upgrade uitvoeren naar een andere 64-bits versie van Windows Vista als u een 64-bits versie van Windows Vista uitvoert.
Ga naar Installatiemogelijkheden voor Windows Vista (32-bits) of Installatiemogelijkheden voor Windows Vista (64-bits) voor meer informatie over de installatie en upgrade van 32-bits en 64-bits versies van Windows.
---------------------------------------
Hier gaat het volgens mij erom dat als je een 32bit versie draait je deze niet kunt upgraden naar 64 bit als in softwarematig opwaarderen. Oftewel, wat hier volgens mij staat is dat als je 32bit geinstalleerd hebt en je wilt naar 64 bit, dan moet je een comlete nieuwe installatie uitvoeren. Dat snap ik, maar daar gaat het niet om.
Wat ik wil weten is of ik tesamen met mijn 32bit Vista premium, OOK een copy krijg (of met kleine meerprijs kan krijgen) van de 64 bit versie, zodat ik ten alle tijden kan switchen tussen deze twee indien ik dit nodig acht.
Update: Windows Vista Premium van de Mediamarkt is 32 bit, staat wel in kleine lettertjes bij dat je ook aan een 64 bit kan komen. Daarnaast contact gehad met CDROMLAND in Breda waar ik Vista Premium heb besteld en hij gaf aan dat ik dan gewoon bijde versies krijg..even afwachten of dat het geval is, zou wel mooi zijn iig.