Van Vista gedowngrade naar XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Ik heb gisteren na aankoop van mijn pc ,met Vista, mijn pc geformateerd en windows xp geïnstalleerd, omdat ik op dit moment het besturingssysteem Vista maar niks vind.Nou is het zo dat bepaalde dingen misschien niet goed zijn geinstalleerd hoe check ik dat ?Ik heb hier een screenshot van apparaatbeheer.Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Bijlagen

• TaLiX.JPG
    TaLiX.JPG
    35,2 KB · Weergaven: 36
Voor 1 apparaat zijn er geen drivers, heb je een losse geluidskaart of TV-kaart?

volgens mij alleen een onboard geluidskaart.Hierbij een screen van everest:

Bijlagen

• TaLiX.JPG
    TaLiX.JPG
    91,2 KB · Weergaven: 29
heb je cd van je moederbord????? dan ff geluids kaart in stalleren en chipset drivers en zo ook allemaal op je moederbord cd

Die heb ik er dus niet bijgekregen.Ik heb alleen zo een application/support cd gekregen,maar die is volgens mij voor vista.Daar zitten wel drivers op als het goed is begrijp er alleen niet zoveel van .

iemand nog een idee hoe ik anders de naam van mijn moederbord kan achterhalen en zo een driver downloaden?Zoals jullie kunnen zien word hij bij everest als onbekend gezien.

Misschien het merk, naam en typenr. hier opgeven, indien een merk PC, helpen we daar mee zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan