Van Vista Home Basic naar W7. Hij doet het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edjee

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2009
Hallo,

Ik ben van windows vista Home Basic naar Windows 7 gegaan. Nu heb ik hem 1 keer opgestart, dat ging goed. 2e keer kwam er alleen het beeld waar ik de setup kan starten toen is ie op zwart gedaan. Heb hem weer uit gedaan en weer opgestard, weer hetzelfde. Hij staat nu al ongeveer een kwartier op zwart, wat moet ik doen :shocked:

Bedankt alvast voor uw hulp!

Gr,
Edwin

Nu komt er opeens te staan:

Broadcom UNDI PXE-2.1 v10.0.8
Copyright (C) 2000-2006 Broadcom Corporation
Copyright (C) 1997-2000 Intel Corporation
All Rights reserved.
Broadcom Base Code PXE-2.1 v1.0.7
Copyright (C) 2000-2006 Broadcom Corporation
Copyright (C) 1997-2000 Intel Corporation
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE-MO(of 0)F Exiting Broadcom PXE ROM.
Operating System not Found

Ik ben een leek in pc's dus zou niet weten wat dit betekend :O
Iemand een uitleg?

BEDANKT!! :thumb:

Neem het maar niet van me aan (ben ook nog maar 10 jaar), maar het ziet er naar uit dat Windows 7 niet goed geïnstalleerd is. Ik zie ook dat ie iets met internet aan het testen is. Mischien internet ff uitschakelen (loskopelen van de pc/notebook) of inschakelen (aansluiten aan de pc/notebook).

Succes!

jesse131

Neem het maar niet van me aan (ben ook nog maar 10 jaar), maar het ziet er naar uit dat Windows 7 niet goed geïnstalleerd is. Ik zie ook dat ie iets met internet aan het testen is. Mischien internet ff uitschakelen (loskopelen van de pc/notebook) of inschakelen (aansluiten aan de pc/notebook).

Succes!

jesse131

Wauw, voor een 10 jarige ben je een intelligente jongen! Hartstikke bedankt voor je reactie, zal ff kijken!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan