van vista naar windows7 mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunterD

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
Hallo, ik zit met een probleem, ik heb mijn computer geupgraded naar windows7 maar nu start hij maar half op.. eerst laad hij met acer startup beeld.. en daarna komt hij met een streepje linksboven in dat telkens knippert.. hoe moet ik nu verder?

ik heb een acer aspire 7520G

alvast bedankt :D

Hoe heb je het één en ander aangepakt?
Heb je je schijf geformatteerd met W7 alvorens de installatie te beginnen?

Ik heb gewoon mijn vista geupgraded naar windows7 via een cd..de installatie is gewoon goed verlopen.. maar nu start ik heb op maar dan komt hij niet verder dan een knipperend streepje links boven in.. het enigste wat ik kan doen is gewoon vista erop gooien want die cd doet het wel..alleen ik wil wel graag windows7 erop.. het enigste wat ik kan doen is in 'PhoenixBIOS setup Utility' komen.

Geupgrade? Dus er overheen gezet en niet geformatteerd?
Tijdnes de installatie kan je beter eerst de schijf formatteren alvorens door te gaan met de installatie. Dan heb je een schone W7 op je PC.

Waarom zijn jullie allemaal bezig over aan clean install? het mag dan wel meschien beter lopen op het einde maar dat is zijn vraag niet. Hij vraag waarom het niet meer opstart na de upgrade.

Mogelijke oplossing: Start de pc een op met de Windows 7 CD en dan kies je net zoals in Vista onderaan "uw computer hestellen"
reparatie1.jpg

Kies dan opstart herstel.
stopfout_03.jpg

Hopelijk helpt dit. Anders kun je altijd nog via de zelfde methode proberen je computer naar een eerder punt te herstellen. Anders moet je je bestanden met "Windows easy transfer" opslaan en dan een clean install doen of gewoon opnieuw de upgrade uitvoeren.

Greetzz,
Timo

Waarom zijn jullie allemaal bezig over aan clean install? het mag dan wel meschien beter lopen op het einde maar dat is zijn vraag niet. Hij vraag waarom het niet meer opstart na de upgrade.

Mogelijke oplossing: Start de pc een op met de Windows 7 CD en dan kies je net zoals in Vista onderaan "uw computer hestellen"
reparatie1.jpg

Kies dan opstart herstel.
stopfout_03.jpg

Hopelijk helpt dit. Anders kun je altijd nog via de zelfde methode proberen je computer naar een eerder punt te herstellen. Anders moet je je bestanden met "Windows easy transfer" opslaan en dan een clean install doen of gewoon opnieuw de upgrade uitvoeren.

Greetzz,
Timo

Dat uw computer hestellen had ik geprobeert.. helpt niet.. dat eerder punt gaat ook niet omdat hij zegt dat die er niet zijn.. ik heb ondertussen vista er weer op.. en mis ga ik het binnenkort nog wel een keer proberen met dan windows easy transfer.. ik heb het namelijk al 2x geprobeerd.. bedankt voor jullie moeite en hulp!

helaas dat het niet heeft gewerkt :confused: Maarja, veel succes met de volgende probeer actie.:thumb:

Als je wil, kun je dan even op vraag opgelost klikken onderaan. :)

Greetzz,
Timo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan