Van Vista naar Xp lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

chatjunk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
Berichten
1
Als ik van vista naar xp wil lukt dit niet. Als ik de cd erin doen en op installeren klik, dan staat er iets van dat het niet lukt. wie kan mij helpen ?:shocked:
 
Hoi,

van XP naar Vista upgraden kan zonder te formatteren met behoud van gegevens.
Andersom, van Vista naar XP downgraden kan niet, en resulteert in genoemde melding.

Backupje maken en dan eerst formatteren dus.

Tenzij iemand mij verbeterd.....

Grtz.
 
Valt niet veel aan te verbeteren. Je moet de partitie van Vista formatteren als je daar XP op wilt. Als zou willen multibooten, zou je in Vista een tweede partitie kunnen aanmaken, en XP daarop installeren.
 
Hoi,

Als ik zo lees heeft hij de dvd/cd-romspeler niet als firstboot staan dus zal hij deze in de bios op first boot moeten zetten en dan het menu volgen.

Modag
 
Laatst bewerkt:
je moet de cd erin plaatsen je compyter opnieuw opstarten.. en dan staat er de computer vanaf cd rom opstarten.. dan kan je je partitie verwijderen. dat moet je dan ook doen. daarna kan er makkelijk weer xp op!
 
je moet de cd erin plaatsen je compyter opnieuw opstarten.. en dan staat er de computer vanaf cd rom opstarten.. dan kan je je partitie verwijderen. dat moet je dan ook doen. daarna kan er makkelijk weer xp op!

Hoi,

Dat doet hij alleen as de speler op first boot staat.

Modag
 
ja dat kan hij tg wel instellen of gelijk als hij opstart op F8 drukken ! ook handig !;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan