Van vista terug naar xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja dat kun je ook doen.

is wel zo dat als je er zelf aan begint(en dus moet)dat je daar het meeste van leert.

maar goed... succes:thumb::thumb:

ps:en zo blond was je toch niet?????????:-):-)

mag ik vragen hoe oud je bent??
:o wow!door alle spanning en werkend :D systeem ja ja!het is mij toch gelukt hoor!ben ik helemaal vergeten verder te posten!

Hoe oud ik ben?wel,Frank ik ben 30...:eek: ik wilde het uiteindelijk toch zelf proberen!en dat is prima gelukt!het was even zoeken in de bios,maar uiteindelijk ging het goed...de drivers van asus,waren makelijk te vinden en ik ben zeer tevreden!alles werkt gewoon heerlijk!

Wel is het wat raar,dat mij headset,wel geluid heeft,maar de microfoon weigert!mensen horen mij heel slecht ,terwijl alle instelingen goed staan...:confused: dus even kijken of het aan mij mic ligt,want anders?zit er toch ergens een foutje in!

Greetz Naat

Laatst bewerkt:
:o wow!door alle spanning en werkend :D systeem ja ja!het is mij toch gelukt hoor!ben ik helemaal vergeten verder te posten!

Hoe oud ik ben?wel,Frank ik ben 30...:eek: ik wilde het uiteindelijk toch zelf proberen!en dat is prima gelukt!het was even zoeken in de bios,maar uiteindelijk ging het goed...de drivers van asus,waren makelijk te vinden en ik ben zeer tevreden!alles werkt gewoon heerlijk!

Wel is het wat raar,dat mij headset,wel geluid heeft,maar de microfoon weigert!mensen horen mij heel slecht ,terwijl alle instelingen goed staan...:confused: dus even kijken of het aan mij mic ligt,want anders?zit er toch ergens een foutje in!

Greetz Naat

goed dat je dit dan hebt opgelost :thumb:
--
wanneer de mensen je wel horen, maar heel slecht lijkt het met gewoon dat de microfoon niet meer goed werkt.
Ze horen je wel dus de drivers en al dat zullen dan wel goed zitten denk ik...

Ook nog markeren als opgelost dan aub :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan